نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فتوکپی رومیزی شارپ

فتوکپی رومیزی شارپ، دستگاهی مناسب برای مصرف خانگی و استفاده در ادارات و دفاتر فنی با حجم کاری پایین است. دستگاه کپی رومیزی شارپ تنها از کاغذ A4 پشتیبانی می کند چراکه مکانیزم انتقال کاغذ در سایزهای بزرگ تر مستلزم حجیم شدن ابعاد دستگاه است که آن را از حالت رومیزی خارج می کند. بنابراین اگر می خواهید کاغذهایی با ابعاد بزرگ چاپ کنید، دستگاه کپی رومیزی شارپ انتخاب مناسبی نیست و باید سراغ مدل های ایستاده شارپ بروید. برخی از دستگاه های کپی رومیزی چندمنظوره هستند.

به این معنی که می توانند به عنوان یک اسکنر، چاپگر، فتوکپی و در برخی مدل ها، فکس در یک دستگاه کار کنند. دستگاه های رومیزی قیمت به مراتب ارزان تری نسبت به دیگر مدل ها دارند و برای مصارف روزانه بسیار مناسب و کاربردی هستند. از مزیت های خوب دستگاه های رومیزی سبک بودن آنها است. این امر امکان جا به جایی آنها را در شرایط خاص آسانتر می کند و کاربر را قادر می سازد دستگاه را در هر نقطه از اتاق کار خود جا به جا کند. در ادامه با انواع فتوکپی رومیزی آشنا خواهیم شد.

انواع فتوکپی رومیزی شارپ

همانطور که گفتیم فتوکپی های رومیزی به دو دسته تک کاره و چندکاره تقسیم می شوند. کپی های تک کاره تنها عمل کپی را انجام می دهند در حالی که دستگاه های چند منظوره، عمل پرینت، کپی، اسکن و فکس را نیز انجام می دهند. از این نظر، دستگاه های چندکاره از نظر اقتصادی و اشغال شدن فضای اتاق به صرفه تر هستند. از سوی دیگر فتوکپی رومیزی شارپ هم می تواند تک رنگ باشد و هم در مدل های رنگی عرضه شود. در مدل های تک رنگ تنها می توان کپی و پرینت را به صورت سیاه و سفید گرفت در حالی که دستگاه کپی رنگی، امکان چاپ متون و تصاویر رنگی را نیز فراهم می کند.

این مطلب را از دست ندهید   ریست کردن دستگاه فتوکپی شارپ

مدل های فتوکپی رومیزی شارپ

در اینجا به چند نمونه از فتوکپی های رومیزی Sharp اشاره خواهیم کرد. اگرچه تعداد مدل های این نوع دستگاه زیاد است اما امکان بررسی همه آنها در این مطلب امکان پذیر نیست. نمونه های زیر برخی از پر فروش ترین مدل های فتوکپی رومیزی شارپ هستند.

فتوکپی رومیزی شارپ مدل AR-X202

این دستگاه از جمله دستگاه های تک رنگ بوده و علاوه بر کپی، پرینت و اسکن را نیز انجام می دهد. دستگاه فوق می تواند عمل کپی و پرینت را با سرعت 20 صفحه در دقیقه و وضوح 600 dpi انجام دهد. همین موضوع این دستگاه را در میان دستگاه های کپی میان رده شارپ قرار داده است. AR-X202 قابلیت کپی گرفتن دو طرف کارت شناسایی را بدون نیاز به برگرداندن کاغذ دارد.

همچنین این دستگاه از 64 مگابایت حافظه داخلی برخوردار است. فتوکپی رومیزی شارپ مدل AR-X202 وزنی حدود 27 کیلو دارد. برای شناخت بیشتر این دستگاه می توانید مقاله دستگاه کپی sharp ar-x202 را مطالعه کنید.

فتوکپی رومیزی شارپ مدل AR-X201

یکی از دستگاه های مناسب برای ادارات و دفاتر فنی، فتوکپی AR-X201 شارپ است. 64 مگابایت حافظه‌ای است که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است اما قابلیت افزایش تا 192 مگابایت را دارد. برای اتصال دستگاه به کامپیوتر، برای این دستگاه کپی یک پورت USB 2.0 تعبیه شده است.

به طور کلی فتوکپی رومیزی شارپ مدل AR-X201 یک دستگاه چندکاره محسوب می شود که ظرفیت سینی آن 350 برگ بوده و برای محیط هایی با حجم کاری متوسط طراحی گردیده است.

این مطلب را از دست ندهید   نصب درایور پرینتر شارپ

فتوکپی رومیزی شارپ AR 203E

این دستگاه با وزن 16.6 کیلوگرم از سبک ترین دستگاه های کپی شارپ است. از این رو برای افرادی که دائماً در حال جا به جایی میز کار خود هستند بسیار مناسب است. این فتوکپی می تواند 20 برگ در دقیقه کپی بگیرد. لازم به ذکر است این دستگاه از فتوکپی های سیاه و سفید می باشد. زمان آماده شدن دستگاه برای اولین کپی 8 ثانیه بوده و می تواند تا 99 برگ متوالی را کپی بگیرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =