نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر رولر پرینتر شارپ

کمتر کسی است که از اهمیت پیک آپ رولر در عملکرد پرینتر بی خبر باشد و در عین حال، با مشکلات ناشی از آن رو به رو نشده باشد.

پیکاپ رولر، قطعه ای است که وظیفه به داخل کشیدن یا مکش کاغذ به داخل دستگاه را دارد. نحوه عمل این چرخ پلاستیکی نیز به این صورت است که با کمک پد زیری و با یک بار چرخش که اصطلاحاً به آن درایو کردن می گویند، کاغذ را به داخل می کشد.

تعمیر برد پاور پرینتر شارپ

اهمیت سالم بودن رولر و شایع بودن خرابی آن، سبب شده تا در حوزه تعمیرات از اهمیت خاصی برخوردار شود. در ادامه، به علائم خرابی رولر کاغذ و نحوه تعمیر آن پرداخته ایم.

تعمیر پیکاپ رولر را به متخصصان بسپارید!

تعمیر پرینتر و بررسی قطعات آن، حتماً باید توسط فردی صورت گیرد که سال ها در این زمینه به کسب دانش و مهارت لازم پرداخته است و این ویژگی، در تمامی اعضای مستقر در واحد های تعمیرات پرینتر شارپ وجود دارد. پس دارندگان دستگاه های چاپ شارپ، بهتر است سعی در رفع مشکلات پرینتر خود با مراجعه به این مراکز داشته باشند و از هرگونه اقدام خودسرانه، خودداری کنند.

علائم خرابی پیکاپ رولر پرینتر شارپ

وجود مشکل در رولر چاپگر را می توان به دو صورت تشخیص داد. اولین مورد این است که پس از روشن کردن دستگاه، مشاهده کنید که کاغذ های روی سینی پرینتر تکان می خورند، اما به داخل فرستاده نمی شوند. مورد دیگر، عدم خروج کاغذ به عنوان محصول چاپ از داخل پرینتر است.

این مطلب را از دست ندهید   اجزای داخلی پرینتر

در کل با توجه به وظایفی که رولر بر عهده دارد، می توان به سادگی به این نتیجه رسید که عدم انجام درست این وظایف، به معنی وجود مشکل می باشد.

تعمیر پیکاپ رولر پرینتر شارپ

بهترین و مطمئن ترین راه، درخواست بررسی دستگاه توسط تکنسین های مجرب نمایندگی شارپ می باشد که در ازای زمان و هزینه مناسب، خدمات تعمیری ارزنده ای را ارائه خواهند داد.

خوشبختانه، تعویض رولر نیز خرج زیادی بر دوش شما نخواهد گذاشت. این قطعه در حقیقت چندان گران نبوده و در صورت نیاز، هر چه زودتر نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

و اما روش دیگری نیز وجود دارد، که می توانید در خانه بر روی دستگاه پیاده سازید و ممکن است مشکل شما را برطرف نماید:

  • در اولین مرحله، پیش از هر اقدامی پرینتر را از برق کشیده و اجازه دهید تا به طور کامل خنک شود.
  • سپس به منظور سهولت کار، کاتریج دستگاه را خارج کنید. پیکاپ رولر پرینتر شارپ معمولاً در دو رنگ آبی و طوسی تولید می شود و محل قرارگیری آن در پشت کارتریج است.
  • دکمه پیکاپ رولر را به سمت پرینتر چرخانده و سینی را خارج کنید.
  • سطح پیکاپ رولر را با یک پارچه نخی ساده که به الکل آغشته شده است، به آرامی پاک کنید تا گرد و غبار های روی آن از بین برود. سپس اجازه دهید تا الکل پیکاپ خشک شود.
  • پیکاپ رولر پرینتر شارپ را در محل خود قرار دهید و دکمه آن را به سمت عقب پرینتر بچرخانید.
  • سپس کارتریج را نیز در جای خود قرار داده و درب پرینتر را ببندید.
  • در آخر هم پرینتر شارپ را به برق متصل کنید. پرینتر هم اکنون آماده انجام کار است.
این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی فتوکپی شارپ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 7 =