نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکلات تعویض کارتریج پرینتر شارپ: ممکن است برای ایجاد انواع اسناد مهم مانند نامه ها و تبلیغات تجاری به پرینتر شارپ خود اعتماد کنید. پس از تعویض کارتریج جوهر خالی پرینتر شارپ، ممکن است دستگاه به درستی یا اصلا چاپ نکند. این اغلب زمانی اتفاق می افتد. که پرینتر شارپ کارتریج را تشخیص نمی دهد یا “فکر می کند” هنوز خالی است. اگر کارتریج خالی را خودتان دوباره پر کنید، این مشکلات بیشتر می شود.

مشکلات تعویض کارتریج پرینتر شارپ

 

رفع مشکلات تعویض کارتریج پرینتر شارپ

بیشتر کارتریج های جوهر با یک نوار کوچک از نوار محافظ که نازل چاپ را می پوشاند ارسال می شوند. این نوار نازل را مسدود می کند تا از نشت جوهر در حین ذخیره سازی یا حمل و نقل جلوگیری کند. اگر نوار را جدا نکنید، کارتریج قادر به چاپ نخواهد بود. کارتریج را از پرینتر شارپ  خارج کرده و به دنبال نوار بگردید. رنگ آن بسته به مدل کارتریج ممکن است متفاوت باشد. هیچ برچسب یا برچسب دیگری روی کارتریج را جدا نکنید. اینها کارتریج را مهر و موم می کنند تا جوهر خشک نشود. اگر برچسب را بردارید، جوهر می تواند به سرعت خشک شود.

تنظیم مجدد کارتریج از مشکلات تعویض کارتریج پرینتر شارپ

پرینتر شارپ  شما ممکن است کارتریج جوهر جدید را تشخیص ندهد یا شمارنده جوهر ممکن است آن را خالی بخواند. بسیاری از پرینتر شارپ ها دارای ویژگی تنظیم مجدد کارتریج هستند. که دستگاه را مجبور می کند کارتریج را جدید تشخیص دهد. به عنوان مثال، برای تنظیم مجدد کارتریج در برخی از مدل‌ های Epson Stylus، دکمه “Cleaning” یا “Load/Eject” را برای سه ثانیه فشار داده و نگه دارید. گیره ای که کارتریج را محکم می کند را بلند کنید، اما کارتریج را از پرینتر شارپ  خارج نکنید. گیره را ببندید و دوباره “Load / Eject” را فشار دهید. برای یادگیری فرآیند بازنشانی پرینتر شارپ  خود، به دفترچه راهنمای کاربر پرینتر شارپ  خود مراجعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن دستی هدچاپ

چرخه تمیز کردن طولانی مدت را اجرا کنید

اگر کارتریج جوهر شما برای مدت طولانی در انبار بماند، ممکن است جوهر شروع به خشک شدن کرده باشد. اجرای یک چرخه تمیز کردن طولانی ممکن است مشکل را اصلاح کند و به پرینتر شارپ  کمک کند کارتریج را تشخیص دهد. پرینتر شارپ  خود را برای دکمه «تمیز کردن» بررسی کنید و آن را فشار دهید یا چند ثانیه نگه دارید. برای اطلاع از نحوه اجرای چرخه تمیز کردن دستگاه خود، دفترچه راهنمای پرینتر شارپ  را بخوانید. پس از اجرای چرخه تمیز کردن، یک صفحه آزمایشی چاپ کنید تا مشخص شود. آیا پرینتر شارپ  می تواند دوباره چاپ کند یا خیر.

مشکلات تعویض کارتریج شار پرینتر شارپ

شارژ مجدد کارتریج جوهر باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. اما کارتریج های پر شده مشکلات احتمالی خاص خود را دارند. اگر کارتریج را به درستی پر کرده باشید. ممکن است پرینتر شارپ  چاپ نکند. وقتی یک کارتریج را پر می کنید. جوهر گاهی تا انتهای مخزن نمی رسد. این مشکل را با برداشتن کارتریج و تزریق جوهر بیشتر به اسفنج از طریق سوراخ خروج برطرف کنید. حباب های هوا نیز می توانند در داخل کارتریج گیر کرده و جریان جوهر را مسدود کنند. اجازه دهید کارتریج حدود یک ساعت بدون استفاده بماند. با این کار حباب فرصتی برای جدا شدن خود داشته باشد. اگر مشکل ادامه داشت، کارتریج را بردارید و به آرامی روی میز ضربه بزنید تا حباب از جای خود خارج شود.

مقالات مرتبط:

تعمیر دستگاه کپی AR X230N شارپ

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر حرارتی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 16 =