نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یک مشکل در مورد پرینتر شارپهای جوهر وجود دارد که بسیاری از کاربران اغلب در طول عمر دستگاه خود با آن مواجه می شوند. اگر تا به حال به اندازه کافی خوش شانس بوده اید که از این مشکل مواجه نشده اید، ممکن است در آینده با آن مواجه شوید. زیرا صرف نظر از اینکه به طور منظم یا به ندرت چاپ می کنید، به احتمال زیاد دیر یا زود با یک پایه کارتریج پرینتر شارپ مواجه خواهید شد. دلایل متعددی وجود دارد که چرا کارتریج پرینتر شارپ در سمت راست گیر می کند. در زیر مجموعه ای از همه دلایل رایج و بهترین راه حل ها برای حل مشکل نحوه تعمیر کارتریج جوهر گیر کرده آورده شده است.

نحوه تعمیر کارتریج جوهر گیر کرده

نحوه تعمیر کارتریج جوهر گیر کرده و متوقف شدن کارتریج جوهر

برای نحوه تعمیر کارتریج جوهر گیر کرده محفظه پرینتر شارپ شما مجموعه ای است که از کارتریج های جوهر آن پشتیبانی می کند. در مسیر خود به این طرف و آن طرف حرکت می کند و جوهر را به کاغذی که چاپ می کنید منتقل می کند. برخی از علائمی که می تواند نشان دهد که آیا کارتریج جوهر در پرینتر شارپ شما قطع شده است عبارتند از:

  • پیام “خطای محفظه کارتریج چاپ متوقف شده است” ظاهر می شود.
  • چاپ ناگهان متوقف می شود
  • پرینتر شارپ چاپ نمی کند
  • چراغ‌های Check Paper و Check Cartridge شروع به چشمک زدن می‌کنند

هنگامی که این اتفاق می‌افتد، پرینتر شارپ ممکن است هنگام تلاش برای حرکت دادن کالسکه صدای ساییدن تولید کند. اما از آنجایی که بازوی محرک در حال گیر کردن است، این حرکت کالسکه را به طور کامل متوقف می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر برد پاور

حرکت نکردن کارتریج پرینتر شارپ

برای نحوه تعمیر کارتریج جوهر گیر کرده گیر کردن کاغذ معمولاً دلیل گیر کردن کارتریج پرینتر شارپ در سمت راست است. از طرف دیگر، فشار بیش از حد کاغذ به داخل پرینتر شارپ، شایع ترین علت گیر کردن کاغذ است. فقط باید کاغذ را تا اولین مقاومت فشار دهید. اگر به فرو بردن آن ادامه دهید، ورق را به داخل غلتک ها هدایت می کند. هنگامی که این اتفاق می افتد، پرینتر شارپ چندین صفحه را می گیرد که منجر به پارگی می شود.

تعویض یا نصب نادرست کارتریج‌های جوهر می‌تواند باعث شود که پرینتر شارپ وضعیت خطای توقف کار را نیز نشان دهد. به همین دلیل بسیار مهم است که کارتریج های پرینتر شارپ را با دقت به روش صحیح نصب کنید.

بیشتر بدانید: مراحل تمیز کردن پرینتر شارپ لیزری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =