نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ

کدخطاهای دستگاه کپی راهنمای بسیار خوبی برای کاربرانند تا نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را شناسایی کرده و جهت رفع آن اقدام نمایند. برای مثال کد خطای H3 00، نشان از بالا بودن دمای هات رولر دارد که در این شرایط می‌بایست جهت تنظیم و یا پایین آوردن این بخش از دستگاه اقدام کرد. اشکالات پیش آمده در دستگاه‌ کپی شارپ متعدد و کدخطای مرتبط با آنها نیز بسیار است. در میان کدخطاهای دستگاه کپی شارپ، کدخطای F2، یکی از شایع‌ترین‌هاست. از همین رو در این مقاله برآنیم تا کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ را بررسی کرده و شیوه رفع آن را شرح دهیم. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در ارتباط با این اشکال و سایر کدخطاهای دستگاه کپی شارپ می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر فتوکپی شارپ تماس بگیرید.

رفع کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ

برای رفع کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ، موارد درج شده در بخش زیر را بررسی نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این رابطه می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

اولین توصیه، در صورت مشاهده‌ی کدخطای اف 2 در دستگاه کپی شارپ، آن است که کارتریج دستگاه را بررسی کنید. چرا که ممکن است کارتریج دستگاه به خوبی جاگذاری نشده باشد. در این شرایط بهترین کار آن است که کارتریج دستگاه کپی را خارج کرده و مجدداً آن را در جای خود قرار دهید. مطمئن شوید که کارتریج به درستی در جای خود قرار داده شده است. علاوه بر این کار می‌توانید کل تانک دولوپر را از دستگاه جدا کرده و مجدداً آن را جای دهید. پس از این کار، کارتریج را جا دهید. با این کار احتمالا اشکال پیش آمده رفع گردد. در صورت تداوم نمایش کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ سایر موارد درج شده در این بخش را امتحان کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نکات فنی دستگاه پرینتر شارپ

توصیه دیگر کارشناسان تعمیر دستگاه کپی آن است که در صورت مشاهده کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ، چیپ‌ست کارتریج را بررسی نمایید. سوختگی چیپ‌ست کارتریج دستگاه کپی، یکی از شایع‌ترین علل نمایش کدخطای F2 است. در صورت بررسی چیپست و اطمینان از خرابی این قطعه، نیاز است تا جهت تعویض آن اقدام نمایید. چیپ‌ست تونر یا کارتریج قطعه‌ای کوچک است که شما به عنوان یک کاربر عادی نیز می‌توانید آن را تعویض نمایید. برای این کار کارتریج را در آورده، چیپ‌ست را باز کنید و یک چیپ ست سالم را به جای آن قرار دهید. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس بگیرید.

مورد دیگری که می‌تواند سبب نمایش ‌ کدخطای F2 دستگاه کپی شارپ شود، تمام شدن پودر کارتریج است. برای رفع این اشکال، کارتریج را بررسی کرده و در صورت اطمینان از تمام شدن پودر کارتریج، جهت شارژ آن و یا تعویض کارتریج اقدام نمایید. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این کار نیز می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =