نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض درام دستگاه کپی

تعویض درام دستگاه کپی شارپ یکی از خدماتی است که نمایندگی این شرکت به کاربران ارائه می دهد. درام یکی از قطعات مهم دستگاه های فتوکپی است که بیشتر در مدل های لیزری وجود دارد. درام پس از شارژ شدن توسط لیزر، تونر را حمل کرده و روی کاغذ می غلتاند. در حین چرخیدن درام، پوشش بیرونی آن مطابق با موردی که در حال چاپ آن است، می تابد. سپس این قسمت های تابیده شده، ذرات ساخته شده تونر را جذب کرده و غلطک این تونر را بر روی کاغذ قرار می ‎دهد.

آموزش تعویض درام دستگاه کپی

برای تعویض درام دستگاه کپی شارپ باید مراحل زیر را انجام دهید:

1 – باز کردن پیچ ها و جدا کردن سرپوش

2- جدا کردن درام

3- جدا کردن فوم رولر

4- تمیز کردن فوم رولر با یک دستمال نرم

5- باز کردن پیچ های بلید

6- بیرون آوردن بلید

7- خالی کردن کارتریج درام از تونر

8- تمیز کردن وایپر بلید

9- جای گذاری مجدد وایپر بلید

10- تمیز کردن گریس از روی فوم رولر با استفاده از پنبه آغشته به الکل

11- نصب کردن فوم رولر

12- نصب کردن درام به همراه اهرم محرک

13- روغن کاری محور OPC

14- جای گذاری مجدد سرپوش

15- جایگزین کردن چیپ ها

مین برد پرینتر شارپ مغز پرینتر است. یک قطعه مدار الکتریکی است. پس از ورود اطلاعات به پرینتر، این مین برد است که تصمیم می گیرد خروجی این اطلاعات چگونه باشد. وظیفه Main board or Motherboard اتصال قطعات به یکدیگر و در نهایت پردازش اطلاعات است. اگر چند کاربر بخواهند همزمان از یک پرینتر استفاده کنند، مین برد پرینتر شارپ درخواست هر یک از کاربران را به صورت مجزا پردازش می کند.

این مطلب را از دست ندهید   گرفتگی سر چاپ پرینتر شارپ

مین برد پرینتر به کمک پورت یو اس بی یا یک پورت موازی به رایانه متصل می شود و در نهایت عملیات پرینت انجام می شود. وقتی مین برد خراب باشد، در صورت سلامت همه اجزا باز هم دستگاه نمی تواند کار خود را آغاز کند. در تعمیرات پرینتر، تعمیر برد اصلی جایگاه ویژه ای دارد که نیازمند تخصص دوچندان است.

دلایل خرابی مین برد پرینتر شارپ

آنچه که مین برد پرینتر شارپ را بیشتر هر چیز دیگری تحت تاثیر قرار می دهد، سوختگی مین برد در اثر نوسانات جریان برق، خرابی در اثر نوسانات شدید ولتاژی و خرابی درگاه های خروجی و ورودی پرینتر است.

اگر کاربر در هنگام استفاده از دستگاه خود به این موارد به اندازه کافی توجه کند و کاربری درست و اصولی از دستگاه داشته باشد، می تواند به طور موثر از بروز اختلال در مین برد پرینتر شارپ جلوگیری کند. در غیر این صورت هر روز باید منتظر پیدایش یک مشکل جدید و عمیق در دستگاه خود باشد.

تعمیر مین برد پرینتر شارپ

با خرابی مین برد پرینتر شارپ همه چیز به هم می خورد. لذا مهم است که حساسیت این قطعه از پرینتر شارپ را دست کم نگیریم و در اسرع وقت برای تعمیر و ترمیم آن وارد عمل شویم. برای تعمیر مین برد پرینتر شارپ از یک مرکز فوق تخصصی تعمیرات پرینتر شارپ کمک بخواهید. تعمیر برد باید توسط متخصصان ارشد و با تجربه انجام شود تا بازگشت سلامتی دستگاه تضمین شود.

در تعمیرگاه تخصصی مین برد پرینتر sharp امکانات بسیار زیادی فراهم است تا این دستگاه سلامت خود را باز یابد. ابزار و دستگاه های این تعمیرگاه تخصصی بسیار مدرن و پیشرفته است. تعمیرکاران و تکنسین ها به کمک تجربیات طلایی و طولانی خود و با استفاده از این تجهیزات مدرن به راحتی می توانند مشکلات موجود را عیب یابی و تعمیر و ترمیم کنند.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی فتوکپی شارپ

در واحد تعمیر مین برد پرینتر شارپ ، به دلیل دسترسی به جدیدترین اطلاعات تعمیراتی و آشنایی کامل با این قطعه و کارکرد آن، مین برد پرینتر sharp به راحتی تعمیر می شود. تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر یا نرم افزارهای عیب یابی انجام می شود و کیفیت خدمات تضمین شده است. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است و کیفیت در بالاترین سطح و درجه ممکن وجود دارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شانزده =