نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کامپیوتر من با پرینتر شارپ ارتباط برقرار نمی کند

مشکلات رایج در بسیاری از دفاتر مشاغل کوچک، مشکلات پرینتر شارپ می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد – از جمله خرابی های سخت افزاری که ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض پرینتر شارپ شما داشته باشد. اگر به نظر می رسد که پرینتر شارپ کاملاً عملکردی دارد و به سادگی کارهای چاپ را از رایانه نمی پذیرد، مشکل شما به احتمال زیاد یک مشکل اتصال است و معمولاً با بررسی مجدد چند مشکل نرم افزاری، شبکه و کلی پرینتر شارپ حل می شود.

درایورهای پرینتر شارپ

درایورهای پرینتر شارپ نرم افزارهایی هستند که به کامپیوتر شما در برقراری ارتباط با پرینتر شارپ کمک می کنند. حتی اگر درایور پرینتر شارپ خود را از روی دیسک همراه پرینتر شارپ خود نصب کرده اید، تغییراتی در پیکربندی رایانه یا سیستم عامل شما می تواند گاهی اوقات از عملکرد صحیح این درایورها جلوگیری کند.

اگر فکر می کنید مشکل از درایور است، به وب سایت سازنده پرینتر شارپ خود بروید، جدیدترین درایور مدل خود را بارگیری کرده و آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید. درایور به روز شده یک اتصال جدید بین پرینتر شارپ و رایانه ایجاد می کند.

اتصالات سیمی

بسیاری از مسائل مربوط به اتصال کامپیوتر با چیزی به سادگی یک کابل شل ایجاد می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام کابل هایی که رایانه شما را به پرینتر شارپ متصل می کند کاملاً سر جای خود بوده و در دو طرف آن کاملاً بسته شده است. اگر پرینتر شارپ شما روشن نمی شود، سیم برق نیز ممکن است مشکلی باشد. برای جلوگیری از این مشکلات در آینده، کابل ها را در امتداد دیوار جایی که می توانید آنها را در محل خود نگه دارید، اجرا کنید، هم حرکت در محیط کار را راحت تر کرده و هم از شل شدن کابل ها جلوگیری می کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خطای F2 در پرینترهای شارپ

اتصالات بی سیم

اگر پرینتر شارپ شما به صورت بی سیم به رایانه شما متصل می شود، مطمئن شوید که روتر شما به درستی کار می کند و کامپیوتر و پرینتر شارپ شما در شبکه هستند. برای اطمینان از اینکه پرینتر شارپ در شبکه ای در دستگاه ویندوز 8 قرار دارد، روی “جستجو” کلیک کنید، “Devices and Printers” را در کادر جستجو وارد کنید، روی “تنظیمات” و سپس “Devices and Printers” کلیک کنید تا لیست کامل پرینتر شارپها را مشاهده کنید. متصل به شبکه اگر پرینتر شارپ شما در شبکه ثبت نشده است، فرآیند اتصال توصیه شده توسط سازنده را تکرار کنید.

علل متفرقه

پرینتر شارپ همچنین ممکن است به دلیل مشکلات پیکربندی یا یک مشکل فیزیکی پاسخگو نباشد. مطمئن شوید که پرینتر شارپ دارای کاغذ و جوهر یا تونر است و سینی کاغذ بسته است و پرینتر شارپ می تواند به چاپ ادامه دهد. همچنین ممکن است یک گیر کاغذ داشته باشید که مانع پاسخگویی پرینتر شارپ شما می شود، در این صورت باید ورق گیر شده را به صورت دستی بردارید. اگر اسناد دیگری در صف انتظار دارید که مانع از پاسخگویی پرینتر شارپ به مشاغل جدید می شود، همه کارهای معلق را لغو کرده و کار چاپ خود را مجدداً به پرینتر شارپ ارسال کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =