نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر برد پاور پرینتر شارپ

قطعات موجود در یک پرینتر، مکمل همدیگر هستند و عدم وجود هر کدام، کار دیگری را مختل خواهد کرد و دستگاه چاپ را از فعالیت باز می دارد. استثنایی که در برد پاور می توان قائل شد، این است که عملکرد تمامی اجزای یک پرینتر به آن وابسته است، چرا که تأمین انرژی کل دستگاه بر عهده آن است.

برد پاور، در حقیقت پل ارتباطی تبدیل ولتاژ از شبکه برق شهری به اجزای قرار گرفته در سیستم می باشد. بنابر این، اهمیت این برد به این سبب که باید با تمام نوسانات موجود در شبکه رو به رو گردد، بالا می رود. همین موضوع ممکن است در بلند مدت، موجب استهلاک و خرابی این قطعه شود.

مشکلات مربوط به برد پاور، می توانند خازن های قرار گرفته در دستگاه را نیز با اختلال ساختاری و عملکردی مواجه سازند، پس لازم است تا تعمیر آن در اسرع وقت انجام شود.

تعمیر داکتر بلید پرینتر

دلایل خرابی برد پاور شارپ

بارز ترین عواملی که در خراب شدن قطعه Power Board نقش دارند را در ادامه برایتان ذکر کرده ایم:

  • گرد و غبار و حشرات توانسته اند وارد اجزای داخلی پرینتر شوند و بر روی آن ها بنشینند.
  • نوسانات شبکه برق شهری، بسیار بالاست.
  • خازن های سرامیکی قرار گرفته در پرینتر، دچار خرابی شده اند.
  • عملیات تعمیر به افراد بی تجربه و ناشی سپرده شده و لحیم کاری های غیر حرفه ای در فرایند ساخت و تعمیر دستگاه، انجام شده است.
  • PCB های موجود در منبع تغذیه، دچار شکستگی شده اند.
  • از پیچ های بلند برای سوار کردن مدار بر بدنه استفاده شده است.
این مطلب را از دست ندهید   صدای ناهنجار پرینتر

جلوگیری از خراب شدن برد پاور

کارشناسان برای جلوگیری از متحمل شدن هزینه های زیاد تعمیر و تعویض قطعاتی همچون برد تأمین کننده انرژی، راه هایی را پیشنهاد داده اند. رعایت چند نکته ساده و کاربردی می تواند تا همیشه شما را از مراجعه به تعمیراتی ها، فارغ سازد.

یکی از ساده ترین اقدامات لازم، نظافت به موقع داخل و خارج دستگاه چاپ می باشد. تمیز کردن قطعات پرینتر به منظور گرد و غبار زدایی، موضوعی است که توسط بسیاری از کاربران، نادیده گرفته می شود. البته لازمه نظافت داخل دستگاه، تسلط بر خارج سازی اصولی و نصب مجدد قطعات است.

دیگر نکته بسیار کمک کننده، کنترل نوسانات برق شهری به وسیله یک محافظ است. هیچوقت دستگاه را به طور مستقیم به برق وصل نکنید، چرا که نوسانات آن ممکن است دستگاه را به طور کامل از کار بیندازد.

و نکته آخر، عدم مراجعه به تعمیر کاران سودجو و کلاهبردار در سطح شهر است، چرا که به طور ناشیانه به تعمیر قطعات پرداخته و نه تنها مشکل را برطرف نمی کنند، بلکه به آن خواهند افزود و برای سود جیب خود هم که شده، یک پای شما را به طور همیشگی به تعمیراتی ها باز خواهند کرد.

تعمیر برد پاور را به نمایندگی شارپ بسپارید!

تنها با مشاهده تصویر برد پاور، می توان به پیچیدگی بیش از حد آن پی برد. تنها کافیست اتصالی در این برد جا به جا شود تا عملکرد برد به کل مختل شود. در نتیجه، تعمیر چنین قطعه پر جزئیات و حساسی، نیازمند دارا بودن دانش، مهارت، تجربه و پیشرفته ترین ابزار آلات تعمیر می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل آفلاین بودن پرینتر شارپ

با این حساب، نتیجه می گیریم که تنها افراد شایسته تعمیر قطعات دستگاه، تکنسین های معتبر در نمایندگی های رسمی سازنده محصولات هستند. کاربران به منظور حفظ سلامتی و عدم خرابی بیش از حد دستگاه، با این مراکز تماس گرفته و درخواست بررسی و تعمیر را ثبت نمایند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =