نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر مگنت پرینتر شارپ

کارتریج پرینتر علاوه بر نگهداری از پودر یا رنگ مورد نیاز پرینتر، شامل قطعاتی است که هر کدام از آن ها عملکرد خاصی در عملیات چاپ ایفا می کنند. یکی از این قطعات، غلطک مگنت است.

اشتراک گذاری پرینتر شارپ در شبکه

نقش مگنت در کیفیت چاپ پرینترهای لیزری را نمی توان نادیده گرفت. مگنت در واقع قطعه ای از کارتریج پرینتر است که به وسیله جریانات مغناطیسی موجود در خود، پودر تونر را بر روی سطح خود نگه داشته و در مرحله بعد، به درام منتقل می نماید. این عملکرد، سبب انتقال میزان به اندازه تونر به درام بر اساس طرح خواهد شد. توجه داشته باشید که مگنت ها فقط در پرینتر های لیزری وجود دارند!

قابل توجه دارندگان پرینترهای شارپ، ساختار مگنت های چاپگر و چگونگی تعمیر آن ها را در ادامه این مطلب، به اختصار شرح داده ایم.

ساختار رول مگنت پرینتر شارپ

شناخت ساختار قطعه ای از پرینتر، ما را در تشخیص و رفع سریع مشکلات ناشی از آن یاری خواهد نمود. غلطک مگنت بر روی مخزن اصلی کارتریج قرار گرفته است و مانند یک لوله فلزی می باشد که داخل آن، مغزی آهن ربا قرار گرفته است. البته این شافت فلزی ممکن است در بعضی از مدل های این برند پرینتر وجود نداشته باشد.

علائم خرابی مگنت شارپ

حالا ممکن است از خود بپرسید که چگونه به خرابی مگنت پرینتر خود پی ببرم! هر مشکلی دارای علائم خود بوده و شناخت همین علائم است که ما را در شناسایی و رفع مشکل یاری خواهد نمود:

  • اصلی ترین نشانه خرابی مگنت، ایجاد خطوط کم رنگ افقی بر روی کاغذ چاپ می باشد. این خطوط تیره و روشن، حاصل کج شدن مگنت بر اثر فشار هاب فلزی بر گوشه آن می باشند.
  • کیفیت پایین چاپ نیز می تواند ناشی از معیوب بودن آن باشد.
  • چاپ کم رنگ متن و تصاویر نیز احتمالاً به دلیل ساییدگی پوشش مشکی رنگ رسانای مگنت می باشد.
  • خط و خش های ایجاد شده به مقدار زیاد بر روی مگنت، سبب ایجاد حفره های سفید رنگ بر روی کاغذ چاپ خواهند شد.
  • اختلال در اتصالات مگنت، چاپ را نیز مختل کرده و ممکن است صفحاتی به صورت کم رنگ یا یکی در میان چاپ شوند.
  • با این حال، باز هم توصیه می کنیم برای اطمینان بیشتر، بررسی دستگاه را به تعمیرکار معتبر بسپارید.
این مطلب را از دست ندهید   خطوط سفید در چاپ پرینتر

بهترین راه برای تعمیر مگنت!

حساسیت بالای قطعاتی همچون مگنت پرینتر، تعمیر آن را دشوار می نماید و هر کسی قادر نیست تا به انجام تعمیر یا تعویض آن بپردازد. در این شرایط است که باید این کار را به افرادی کاردان و با تجربه در زمینه تعمیرات قطعات پرینتر سپرد. افراد سودجو و کلاهبردار نیز امروزه تحت عنوان تعمیرکار، در اکثر نقاط کشور در کمین افراد ساده لوح نشسته اند!

از این رو، نمایندگان تعمیرات پرینتر شارپ، در اکثر نقاط کشور به منظور ارائه خدمات پس از فروش به تمامی کاربران خود، مستقر شده و متخصصان مجربی را تحت پوشش خود قرار داده است. از این رو، شما دارندگان پرینترهای شارپ، در صورت داشتن هرگونه مشکل در دستگاه خود، تنها کافیست به نزدیک ترین این مراکز در شهر خود مراجعه کنید یا با آن ها تماس حاصل فرمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یک =