نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر مین برد پرینتر شارپ

مین برد یا مادر برد، از اصلی ترین قطعات هر پرینتری به شمار می رود. وظیفه مین برد، پردازش اطلاعات از طریق اتصال قطعات پرینتر به یکدیگر است. در واقع این مین برد است که خروجی را تعیین می کند. به عبارتی ساده تر، مین برد مغز چاپگر است.

کد خطا در پرینتر

با توجه به اهمیت بالای این قطعه، هرگونه ایراد در آن سبب ایجاد مشکلات و دردسر های بزرگی خواهد شد و این مشکلات، عملکرد پرینتر را به کل مختل خواهند کرد. پس لازم است در صورت خرابی مادر برد پرینتر، هر چه زودتر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

تعمیر پرینتر شارپ خود را به افراد کار بلد بسپارید! تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات سخت افزاری پرینتر شارپ قادرند در کوتاه ترین زمان، مشکل چاپگر شما را به طور تضمینی رفع نمایند.

دلایل خرابی مین برد پرینتر شارپ

مهم ترین عواملی که عملکرد مین برد را تهدید می نمایند و قطعه را در معرض خطراتی همچون سوختگی قرار می دهند، از قبیل موارد زیر اند:

تعمیر مین برد شارپ به چه صورت انجام می شود؟

تعمیر کاران، مراحل زیر را به جهت جداسازی قطعه مین برد و تعمیر آن دنبال کرده و سپس با انجام آن ها به صورت معکوس، اجزای پرینتر را دوباره سر هم بندی خواهند کرد:

  • باز کردن پنل دسترسی پرینتر
  • باز کردن محافظ شیشه
  • برداشتن پیچ های بالا و پایین صفحه ی پرینتر
  • حذف سیم های متصل به مادربرد
  • بیرون آوردن مین برد آسیب دیده از پرینتر
  • جای‌گذاری مین برد جدید در دستگاه
  • بستن پیچ‌های صفحه
  • بستن محافظ شیشه‌ی پرینتر
  • بستن پنل دسترسی دستگاه
این مطلب را از دست ندهید   خطوط سیاه روی کاغذ

جلوگیری از خرابی مین برد پرینتر

بی شک استفاده درست و اصولی از پرینتر، یکی از بهترین راه های جلوگیری از هرگونه خرابی است. علاوه بر آن برای کنترل نوسانات مخرب، دستگاه را به طور مستقیم به برق وصل نکنید و از محافظ استفاده نمایید. بدون رعایت نکات لازم در سالم ماندن قطعات، انتظار طول عمر زیاد از دستگاه خود را نداشته باشید.

تعمیر مین برد پرینتر شارپ

قطعات سخت افزاری دستگاه پرینتر، بسیار حساس و دارای پیچیدگی های خاص خود هستند. تعمیر و یا حتی تعویض این قطعات، کار افراد عادی نمی باشد و دارا بودن دانش، مهارت و تجربه در این زمینه، شرط اصلی موفق آمیز بودن عملیات تعمیر یا تعویض است.

جلوگیری از آسیب رسانی بیشتر به قطعه معیوب یا به دیگر قطعات سالم، در چنین شرایطی در اولویت قرار دارد. بنابراین، تضمینی ترین راه ممکن، مراجعه به تعمیر کاران واحد های تعمیرات پرینتر شارپ، که در سراسر کشور به منظور ارائه خدمت به تمامی کاربران خود مستقر شده اند، می باشد.

تخصص و تبهر افراد ارائه دهنده خدمات در این مراکز، خیال مراجعه کنندگان را از بابت رفع مشکلشان راحت خواهد کرد. تشخیص شکستگی های برد مادر، با استفاده از پیشرفته ترین ابزار آلات همچون اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر یا نرم افزار های عیب یابی انجام می شود.

در آخر نیز لازم به ذکر است، در صورتی که ضمانت نامه پرینتر شما همچنان اعتبار داشته باشد، هزینه شما تنها شامل ایاب و ذهاب تعمیر کاران، در صورت استفاده از خدمات تعمیر در منزل خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   ارور 0x61011bed پرینتر شارپ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سیزده =