نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش‌های رفع خطای F2 در پرینترهای شارپ

طراحی پرینترهای شارپ به گونه‌ای است که در صورت بروز هرگونه مشکل به کاربر هشدار می‌دهد اما تعداد ارورهای اغلب این دستگاه‌ها زیاد و برای تشخیص آن حتماً باید به دفترچه راهنما یا سایت نمایندگی محصولات شارپ مراجعه شود.

برخی از خطاهای رایج پرینترهای شارپ و روش رفع آن‌ها در مقاله‌ی ” آشنایی با خطاهای رایج پرینترهای شارپ” بیان شد. در این مقاله قصد بررسی و رفع خطای F2 دستگاه کپی و پرینتر شارپ را داریم.

دلایل ایجاد خطای F2 در پرینترهای شارپ

رایج‌ترین دلایل خطای F2 عبارت است از:

عدم جاگذاری صحیح کارتریج پرینتر

توصیه ما این است که در صورت بروز خطای F2 در پرینتر سریعاً کارتریج آن را درآورده و دوباره جاگذاری کنید یا کل مخزن دولوپر را از دستگاه جدا کرده و دوباره جاسازی کنید اگر با انجام مراحل بالا مشکل بر طرف نشد، روش‌های دیگر را امتحان کنید.

سوختگی چیپست کارتریج

چیپست قطعه‌ای کوچک در کارتریج پرینتر بوده که وظیفه‌ی ذخیره سازی اطلاعات مهم آن را به عهده دارد این تراشه معمولاً روی برد اصلی نصب شده و به راحتی توسط خود کاربر تعویض می‌شود برای اطلاعات بیشتر مطلب ” آشنایی با چیپست پرینتر” را بخوانید.

اتمام شارژ تونر پرینتر

یکی دیگر از عوامل بروز خطای F2 تمام شدن شارژ تونر کارتریج یا شکستگی قطعات داخلی آن است در چنین شرایطی قطعه‌ی معیوب باید در اسرع وقت تعویض شده یا کارتریج آن دوباره شارژ شود.

مطلب پیشنهادی: آموزش نحوه شارژ تونر کارتریج پرینتر

عدم عملکرد صحیح دولوپر پرینتر

دولوپر کارتریج وظیفه‌ی انتقال تونر روی درام را به عهده داشته که در اثر عوامل مختلف مانند خرابی درام، نفوذ گرد و غبار و استفاده از کاغذ نامرغوب دچار مشکل می‌شود لذا هنگام مشاهده‌ی خطای F2 در پرینتر این قطعه را بازبینی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت صدا فتوکپی شارپ

سایر علل بروز خطای F2 عبارتند از:

  • خرابی همزن کارتریج؛
  • مشکلات موتور تونر؛
  • عدم عملکرد صحیح غلطک های شارژ اولیه؛
  • شکستگی یونیت دولوپر؛

تعمیر انواع پرینتر شارپ

نمایندگی مرکز تعمیرات شارپ با بهره گیری از ابزارآلات پیشرفته و تکنیسن های مجرب آماده‌ی خدمات رسانی به کاربران است کارشناسان این مرکز در تعمیر پرینتر ابتدا مشکلات آن را عیب یابی کرده سپس در اسرع وقت نسبت به تعمیر آنها اقدام می‌کنند.

شایان ذکر است کلیه‌ی خدمات مرکز تعمیرات شارپ دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر بوده که کاربران می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعویض محصول خود را برای عیب یابی مجدد تحویل واحد تعمیرات مرکز دهند.

برخی خدمات مرکز تعمیرات شارپ عبارت است از:

تعمیر انواع پرینتر و دستگاه کپی در محل؛

  • عیب یابی قطعات داخلی پرینتر شامل مگنت، غلطک شارژ، پیکاپ رولر، دولوپر و…
  • انواع خدمات شامل شارژ تونر و کارتریج پرینتر و دستگاه کپی؛

برای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات به سایت مراجعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =