نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ

در میان قطعات ریز و درشتی که در دستگاه کپی شارپ وجود دارد، دولوپر از آن دست قطعاتی است که در صورت خرابی هم امکان تعمیر و هم امکان تعویض آن وجود دارد. تشخیص این مسئله که آیا نیاز به تعویض دولوپر است یا تعمیر، توسط کارشناس تعمیر دستگاه کپی و با توجه به سطح خرابی پیش آمده در دولوپر دستگاه کپی شارپ انجام می‌شود. در هر حال، شما کاربران گرامی، در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ ، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی شارپ تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر کپی را ثبت نمایید.

سرویس‌های دستگاه کپی به دلیل ابعاد بالای این محصول و عدم امکان جابجایی آن به صورت تعمیر در محل ارائه می‌گردد. توصیه می‌شود در زمان تماس، اشکال پیش آمده در دستگاه، دلیل این اشکال، دستکاری‌های احتمالی و مواردی از این دست را با کارشناسان درمیان بگذارید.

دولوپر دستگاه کپی شارپ

عموماً زمان تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ توسط دستگاه و به واسطه یک پیغام به کاربر اعلام می گردد. جهت تعویض دولوپر بهتر است از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد. هر گونه ایرادی در کیفیت دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت.

این مطلب را از دست ندهید   بورد فرمتر پرینتر شارپ

توصیه می‌شود در صورت مشاهده پیغام فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ اقدام کنید؛ بی‌توجهی به افت کیفیت دولوپر در درازمدت، نه تنها هزینه‌ی چاپ را بالا می‌برد بلکه باعث افت شدید کیفیت چاپ می گردد. توجه داشته باشید که در صورت تعویض دولوپر و مشاهده خطای روشن ماندن چراغ مربوط به آن، می بایست نسبت به ریست کردن کنتور دولوپر اقدام نمایید. در صورت نیاز به سرویس های تخصصی تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی Sharp تماس بگیرید.

خرابی دولوپر دستگاه کپی شارپ

یکی از اشکالات پیش آمده در دولوپرها ریزش آن هاست که افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت. بروز این اشکال عموماً به دلیل استفاده از تونرهای بی کیفیت و غیراورجینال است. در هر حال اگر دولوپر دستگاه کپی شارپ شما نیز در طول روزهای اخیر دچار چنین اشکالی شده است می توانید با دنبال کردن این بخش، تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ را به سرانجام برسانید.

 همانگونه که می دانید دولوپر دانه های براده آهن است که کار آن عرضه تونر به درام بصورت یکنواخت و با درصد مشخصی از آغشتگی است. در فرآیند چاپ دانه های تونر تحت بار الکتریکی مشخصی، از دانه های دولوپر جدا می شوند و به سطح درام جذب میگردند. اشکالی که گاه در این میان ظاهر می شود ریزش دانه های دولوپر است. در این وضعیت برای تعمیر دولوپر دستگاه کپی شارپ نیازی به تعویض دولوپر کپی نیست. کافی است دولوپر را داخل یک حلال نظیر بنزین بریزید و سپس روی یک روزنامه در معرض تابش آفتاب قرار دهید تا حسابی خشک شود. بدین ترتیب دانه های تونری که به آن چسبیده‌اند، در حلال جدا می شود. (با توجه به آتش‌زا بودن بنزین توصیه می‌شود این کار را با نهایت احتیاط انجام دهید و یا انجام آن را به کارشناسان تعمیر بسپارید).

این مطلب را از دست ندهید   کپی شارپ مدل M257
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =