نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه رفع مشکل آفلاین شدن پرینتر شارپ در ویندوز

آفلاین شدن پرینتر شارپ در ویندوز، یکی از مشکلاتی است که پس از روشن کردن دستگاه و سیستم کامپیوتری خود ممکن است با آن مواجه شوید. عمل پرینت در چاپگرها می تواند مستقیم از طریق یو اس بی و یا اتصال بیسیم انجام شود و یا اینکه از طریق کابل به کامپیوتر و لپ تاپ متصل شود. زمانی که بخواهید از طریق سیستم اقدام به پرینت توسط چاپگر نمایید، باید درایو پرینتر در لپ تاپ یا کامپیوتر شما فعال باشد. بنابراین اگر زمانی اقدام به چاپ یک سند کردید ولی با پیغام آفلاین بودن پرینتر مواجه شدید، در این صورت باید تنظیمات ویندوز را بررسی کنید.

البته نمایش این پیغام در دو صورت اتفاق می افتد: یا پرینتر خاموش بوده و اتصال برقرار نشده و یا اینکه پرینتر مورد نظر در ویندوز سیستم شما غیرفعال است. بنابراین در وهله اول باید از روشن بودن پرینتر و صحیح بودن اتصالات آن به کامپیوتر مطمئن باشید. پس از آن اگر مشکل برطرف نشود آنگاه باید درایو پرینتر خود را در ویندوز بررسی نمایید. در اینجا شما باید پرینتر خود را فعال کنید که در ادامه نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم.

آفلاین شدن پرینتر شارپ در ویندوز

پس از اینکه مطمئن شدید پرینتر روشن است و اتصالات آن به سیستم به درستی انجام شده است، وارد منوی استارت در ویندوز شوید. پس از آن وارد منوی کنترل پنل شده و Devices and Printers را باز کنید. حال می توانید نام دستگاه خود را در منوی باز شده مشاهده کنید. روی آن راست کلیک کرده و گزینه Printer Properties  را انتخاب کنید. روی زبانه PORT رفته و گزینه Configure Port را در پایین صفحه باز نمایید. پس از آن برای رفع مشکل آفلاین شدن پرینتر شارپ در ویندوز، تیک Enable را بزنید و در آخر گزینه OK را انتخاب کنید. با این کار شما، پرینتر شارپ را در ویندوز فعال کرده اید.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر سه بعدی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 5 =