نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تأثیر بروز رسانی سیستم عامل در عملکرد پرینتر

اکثر کاربران با عبارت بروزرسانی سیستم عامل پرینتر تا حدی آشنا بوده زیرا امروزه استفاده از کارتریج‌های تقلبی به دلیل ارزان بودن رواج یافته اما سؤال اصلی اینکه بروز رسانی سیستم عامل پرینتر چه تاثیری در عملکرد آن حواهد داشت؟ برای پاسخ به این سؤال تا انتها همراه ما باشید.

قبل هر چیز بیایید کمی با سیستم عامل پرینتر و نحوه عملکرد آن آشنا شویم.

سیستم عامل و نحوه عملکرد آن در پرینتر

سیستم عامل برنامه‌ای است که به طور پیش فرض روی پرینتر نصب شده و تمام دستورات نرم افزاری و سخت افزاری کاربر را به آن منتقل می‌کند بسیاری از شرکت‌های سازنده‌ی پرینتر با استفاده از طرح بروز رسانی سیستم عامل عواید زیادی نصیبشان می‌شود که در ادامه چگونگی آن را توضیح خواهیم داد.

فرض کنید شرکت شارپ پرینترهای جدید خود را وارد بازار کرده و مثلاً در طول سه سال 2 میلیون دستگاه تولید و عرضه نموده است.

این شرکت سخت افزار محصولات خود را تا مدت زمان زیادی بدون تغییر گذاشته تا ارتباط کاربران با آن راحت‌تر شود از طرفی با گذشت زمان کارتریج‌های تقلبی این دستگاه در بازار پخش شده که ناگهان شرکت تصمیم به تغییر سیستم عامل پرینترهای خود گرفته به این ترتیب مدل‌های قبلی با سیتم عامل جدید وارد بازار شده و مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می‌کنند.

نتیجه اینکه شرکت شارپ یا هر تولید کننده‌ی دیگر برای مقابله با طرح تولید کارتریج‌های تقلبی اقدام به بروز رسانی سیستم عامل محصولات خود پس از گذشت 2 تا 3 سال می‌نماید.

این مطلب را از دست ندهید   درام پرینتر لیزری

متاسفانه با توجه به تورم و افزایش نرخ دلار بیشتر شرکت‌های خصوصی و دولتی برای پرینتر خود از کارتریج‌های تقلبی استفاده کرده که با توجه به دلایل مذکور برای سازگاری بیشتر پرینتر و افزایش کارایی آن ناچار به خرید قطعات اصل و اورجینال شده که برای آنها هزینه زا خواهد بود اما سود زیادی به شرکت می‌رساند.

آپدیت نرم افزاری، راهی برای جلوگیری از کارتریج‌های تقلبی

یکی دیگر از راه‌ها برای جلوگیری از استفاده‌ی کارتریج تقلبی سیستم بروز رسانی نرم افزاری اس که توسط شرکت‌های سازنده انجام می‌شود در این روش در صورت استفاده از کارتیج تقلبی نرم افزار به سرعت شناسایی و از نصب آن جلوگیری می‌کند اما همیشه راه فراری هست.

چگونه از آپدیت نرم افزاری پرینتر خود جلوگیری کنیم؟

بهترین راه برای جلوگیری از آپدیت نرم افزاری پرینتر غیر فعال کردن آن است اما همیشه هم به نفع کاربر نبوده زیرا گاهی اوقات عدم بروز رسانی به موقع سیستم عامل مشکلاتی از قبیل کندی پرینتر را به وجود می‌آورد.

نکات مهم در بروز رسانی سیستم عامل پرینتر

قبل بروز رسانی فریمور (سیستم عامل) حتماً از قابلیت‌های پرینتر خود مطلع شده سپس اقدام کنید.

بعضی از نرم افزارهای بروز رسانی سیستم عامل آلوده به ویروس‌های اینترنتی و بدافزار بوده پس حتماً هنگام آپدیت به این نکته توجه کنید.

آپدیت سسیستم عامل معمولاً از طریق کنترل پنل کامپیوتر و نرم افزاری‌های تخصصس صورت گرفته و کاربران بسته به نیاز خود یکی از این روش‌ها را انتخاب می‌کنند.

نکته‌ی پایانی اینکه مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر شارپ ارائه دهنده‌ی انواع خدمات در حوزه نصب و تعمیر کلیه‌ی محصولات این شرکت بوده و توانایی اعزام نیرو به اقصی نقاط ایران را دارد.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت جوهر و تونر

برای ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی وارد بخش ثبت سفارش سایت شده و برای ارسال درخواست تعمیر پرینتر روی لینک زیر کلیک کنید.

همراه شما هستیم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =