نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه عواملی باعث می شود پرینتر شارپ کار نکنند؟

با توجه به فرآیند پیچیده ای که بین زمان کلیک روی “چاپ” و زمان خروج سند تجاری از پرینتر شارپ اداری رخ می دهد، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند مانع عملکرد صحیح پرینتر شارپ شود. عوامل رایج شامل مشکلات راننده، مشکلات نرم افزاری، خرابی سخت افزار و استفاده بیش از حد است.

اسپولر چاپ گیر

هنگام چاپ سند، فایل به طور موقت در رایانه شما ذخیره می شود. پرینتر شارپ شما وقتی کار را آماده کرد بازیابی می کند و سند را چاپ می کند. اگر سرویس پرینتر شارپ ویندوز چاپ گیر کند، مشاغلی که به پرینتر شارپ ارسال می کنید چاپ نمی شوند و خود پرینتر شارپ نیز به هیچ وجه پاسخ نمی دهد. راه اندازی مجدد سرویس spooler معمولاً مشکل را برطرف می کند. روی “شروع” کلیک کنید، “services” (بدون نقل قول) را در کادر تایپ کنید و هنگامی که در نتایج ظاهر شد، روی “Services” کلیک کنید. روی “Print Spooler” راست کلیک کرده و “Restart” را کلیک کنید.

مسئله درایور

درایور دستگاه نرم افزاری است که ارتباط بین سیستم عامل و دستگاه را تسهیل می کند. اگر درایور پرینتر شارپ خراب است یا درایوری نصب نشده است، پرینتر شارپ یا پاسخ نمی دهد یا چاپ هایی با مزاحمت روی آنها انجام می دهد. یک پرینتر شارپ بدون درایور نصب شده در دستگاه ها و پرینتر شارپها با علامت تعجب در کنار آن ظاهر می شود. می توانید درایورهای پرینتر شارپ را از وب سایت سازنده، Windows Update یا دیسک نصب همراه پرینتر شارپ تهیه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر لیزر پرینتر

استعمال مفرط

همه پرینتر شارپها دارای حجم صفحه توصیه شده ماهانه هستند. این اطلاعات معمولاً در دفترچه راهنمای کاربر، در جعبه خرده فروشی پرینتر شارپ یا در صفحه محصول آنلاین آن موجود است. اگر به طور مداوم از این میزان توصیه شده در پرینتر شارپ فراتر بروید، در نهایت با گرفتگی مکرر مواجه خواهید شد و قطعات داخلی مانند غلطک های جمع کننده کاغذ بسیار سریعتر از حالت عادی خراب می شوند. به عنوان مثال، نباید کل بخش را روی پرینتر شارپ لیزری کوچک رومیزی چاپ کنید. هنگام خرید پرینتر شارپهای اداری، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه چه مدلی را خریداری کنید، تعداد کارکنان و چاپ ماهانه آنها را در نظر بگیرید.

مسئله مواد مصرفی

اکثر پرینتر شارپها زمانی که کاغذ، جوهر یا تونر ندارند، یا اگر دستگاه مشکلی در جوهر یا کارتریج تونر تشخیص دهد، کار خود را متوقف می کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است یک پیام خطا دریافت کنید یا متوجه چشمک زدن چراغ های سبز یا کهربایی در پرینتر شارپ خود شوید. اگر پرینتر اداری با حجم بالا بزرگتر دارید، اگر بطری تونر ضایعات-مخزن ذرات تونر استفاده نشده در حین چاپ-پر شود، ممکن است دستگاه متوقف شود. اگر سنسور داخلی تشخیص دهد که طبل یا قسمت دیگر به پایان رسیده است، برخی از پرینتر شارپهای لیزری کار خود را متوقف می کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =