نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یکی از پرینترهای بسیار معروف در سازمان ها و ادارت پرینتر های جوهرافشان می باشد. آیا پرینتر جوهر افشان برای شما مناسب است؟ در این مقاله مزایا و معایب پرینتر جوهرافشان قرار داده شده است.

مزایا و معایب پرینتر جوهرافشان

مزایای چاپ جوهر افشان

برای بررسی مزایا و معایب پرینتر جوهر افشان نقش مهمی در دنیای چاپ ایفا می کند و اغلب به عنوان مکمل پرینتر شارپ لیزری در محیط اداری یا حتی در خانه است. در حالی که لیزر برای دفتری با نیازهای اسناد در مقیاس بزرگ عالی است، اما تطبیق پذیری جوهرافشان را نمی توان نادیده گرفت.

رد پای فیزیکی و قیمت تسویه حساب کوچکتر

برای مزایا و معایب پرینتر جوهرافشان در حالی که پرینتر شارپ لیزری کوچکتر رایج می شوند، پرینتر شارپ جوهر افشان فشرده ترین گزینه شما باقی می ماند. برخی از پرینتر شارپ جوهرافشان نیز بسیار ارزان تر از همتایان لیزری خود در هنگام پرداخت هستند. مدل‌های برجسته‌ای مانند پرینتر شارپ شارپ DeskJet 1112 را در نظر بگیرید، که دسترسی به کارتریج‌های پربازده شارپ را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌دهد. اگرچه ممکن است نیاز به تعویض جوهر بیشتر از تونر داشته باشید، مدل‌هایی مانند شارپ DeskJet ثابت می‌کنند که می‌توانید یک راه‌حل چاپ مقرون‌به‌صرفه و صرفه‌جویی در فضا پیدا کنید.

فرمت برتر برای چاپ رنگی و عکس

پرینتر شارپ جوهرافشان به دلیل توانایی برترشان برای ترکیب رنگ و پشتیبانی از انواع کاغذ بیشتر، عموماً برای چاپ عکس بهترین هستند. این می تواند یک مزیت واقعی باشد اگر خاطرات خانوادگی را به اشتراک بگذارید، تصاویر یا گرافیک های پیچیده را چاپ کنید، یا هر چیزی را تولید کنید که باید تا حد امکان واضح باشد.

این مطلب را از دست ندهید   عوامل کار نکردن پرینتر شارپ

با این حال، ارزش آن را دارد که به این تصور غلط پرداخته شود که پرینتر شارپ تونر فقط می توانند سیاه چاپ کنند. در حالی که جوهر افشان قابل اطمینان ترین گزینه برای تصاویر و عکس های پیچیده است، تقریبا نیمی از پرینترهای تونر شارپ برای چاپ رنگی مجهز هستند.

برای کاربران با نیازهای مختلف

در مزایا و معایب پرینتر جوهرافشان برای کاربرانی که نیازهای متنوع تری دارند و صفحه به صفحه متن را چاپ نمی کنند، جوهر افشان برنده است. پرینتر شارپ جوهرافشان با قیمت اولیه ارزان‌تر و چاپ‌های رنگی بهتر، گزینه‌ای عالی برای کاربران چاپ کم حجم است. شما می توانید هر چیزی را که نیاز دارید به محض اینکه به وجود می آید مدیریت کنید.

خدماتی مانند شارپ Instant Ink نیز خرید کارتریج جوهر جایگزین را مقرون به صرفه تر و راحت تر می کند. هر پرینتر شارپ سازگار با این سرویس به طور خودکار جوهر کم را تشخیص می دهد و برای شما جایگزینی سفارش می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر اساس حجم چاپ خود یک طرح تنظیم کنید. برای هر کسی که روال چاپ قابل پیش بینی دارد، شارپ Instant Ink راهی فوق العاده برای صرفه جویی در هزینه و زمان است.

مزایای چاپ تونر

بیایید اکنون به مزایای تونر پرینتر شارپ نگاهی بیندازیم.

مقرون به صرفه تر برای کاربران چاپ با حجم بالا

مهمترین مزیت تونر پرینتر و پرینترهای لیزری حداقل ضایعات و کاهش هزینه های مکرر تامین می باشد. پرینتر شارپ لیزری معمولاً در هنگام خرید اولیه کمی گرانتر هستند، اما صرفه جویی کلی در واقع به مقایسه اصلی ما خلاصه می شود: تونر پرینتر شارپ در مقابل جوهر؟

این مطلب را از دست ندهید   چراغ قرمز پرینتر شارپ

در حالی که جوهر هنوز پر کردن یا جایگزینی نسبتاً گران است، پودر تونر در طول زمان بسیار مقرون به صرفه تر است. این همچنین باعث کارآمدتر و ضایعات کمتر آن می‌شود، زیرا کارتریج‌های جوهرافشان اغلب کاربران را مجبور می‌کنند تا قبل از اتمام کامل آن‌ها را دوباره پر یا جایگزین کنند.

به طور خلاصه، پرینتر شارپ لیزری برای بزرگترین پروژه‌های شما، مانند اسناد طولانی یا پیش‌نویس‌ها، گزینه‌ای عالی هستند، در حالی که جوهر می‌تواند تقریباً از هر چیز دیگری مراقبت کند. برای دفاتر یا حرفه‌ای‌هایی که اغلب خود را با نیازهای متنوع یا برنامه‌ریزی نشده می‌بینند، یک شارپ  LaserJetجمع‌وجور همراه با یک جوهرافشان حتی کوچک‌تر، راهی عالی برای مقابله با همه چیزهایی است که نیاز دارید.

چاپ با دقت بالاتر

در مزایا و معایب پرینتر جوهرافشان البته هنوز هم امکان چاپ با کیفیت عالی و دقیق از جوهرافشان وجود دارد، اما فناوری و تونر مربوط به چاپ لیزری قابلیت اطمینان بیشتر را نوید می دهد. به عنوان مثال، با تونر خطر خونریزی یا لکه شدن با جوهر را ندارید. این بدان معناست که می توانید با پروژه های چاپی بزرگتر از ثبات و کیفیت بهتری برخوردار شوید.

سرعت چاپ بهتر در حد متوسط

پرینتر شارپ تونر معمولاً بسیار سریعتر از پرینتر شارپ جوهرافشان هستند، که دلیل دیگری برای مطلوب بودن آنها برای پرینتر شارپ با تیراژ بالا است. آنها نه تنها پول شما را در تمام لوازم چاپ صرفه جویی می کنند، بلکه سرعت چاپ آنقدر بالاست که در حین انجام کارهای بزرگ نگران نباشید. مدل‌های زیادی با سرعت چاپ واقعاً بالا پیدا خواهید کرد که برخی از آنها تا ۵۰ صفحه در دقیقه کشیده می‌شوند.

این مطلب را از دست ندهید   7 راه عیب یابی آفلاینی پرینتر شارپ

بیشتر بدانید: گرفتگی سر چاپ پرینتر شارپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =