نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با مشخصات پرینتر MX-M356NV شارپ

پرینتر MX-M356NV شارپ دستگاهی کاملاً ایده آل برای ادارات و مؤسسات کوچک محسوب شده و دارای قابلیت پرینت، فکس، اسکن و کپی است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این پرینتر همراه ما باشید.

قابلیت‌های پرینتر MX-M356NV شارپ

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این پرینتر سرعت بالا و چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید است که این وسیله را برای ادارات بزرگ و کوچک مناسب نموده.

سایر قابلیت‌های پرینتر MX-M356NV شارپ عبارتند از:

نمایشگر لمسی

صفحه نمایش پرینتر MX-M356NV 7 اینچی و دارای رزولوشن (تراکم پیکسلی) WVGA است که استفاده از این دستگاه چندکاره را برای کاربران آسان نموده همچنین با استفاده از این قابلیت جستجو، ذخیره و بایگانی اسناد متنی و تصویری به آسانی انجام می‌شود.

کنترل پنل قوی

پنل کاربری (کنترل پنل) پرینتر شارپ مدل MX-M356NV به کاربر این امکان را داده تا تنظیمات اسناد مورد نظر را قبل کپی، پرینت، فکس یا اسکن تغییر داده یا تأیید کند.

استفاده از قابلیت Job Separator

پرینتر شارپ MX-M356NV مجهز به قابلیت Job Separator بوده که بر اساس آن اسناد چاپی در سینی اصلی قاطی نشده در ضمن این پرینتر با بهره گیری از یک فینیشر داخلی تمام متن‌های چاپی را به صورت مرتب و منگنه خورده به کاربر تحویل داده و در فضای موجود هم صرفه جویی می‌کند.

استفاده از روش‌های مختلف برای ذخیره سازی فایل‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد پرینتر MX-M356NV شارپ استفاده از روش‌های مختلف ارسال فایل است. به عبارت بهتر شما می‌توانید به راحتی اسناد خود را از طریق پیوست ایمیل کرده یا به صورت مستقیم ذخیره نمایید همچنین می‌توان اسناد خود را به یک حافظه‌ی خارجی ارسال نمود.

این مطلب را از دست ندهید   علت عدم سازگاری کارتریج‌ پرینتر شارپ

مشخصات فنی پرینتر MX-M356NV شارپ

مهم‌ترین ویژگی‌های فنی این پرینتر چندکاره عبارتند از:

کیفیت بالای تصاویر

تراکم پیکسلی یا اصطلاحاً رزولوشن پرینتر MX-M356NV حدود 1200*600 dpi بوده بنابراین کاربران می‌توانند از کیفیت و وضوح متن و تصاویر چاپی خود کاملاً مطمئن باشند.

سرعت چاپ بالا

سرعت چاپ این پرینتر برای کاغذهای A4 معادل 35 برگ در دقیقه و برای کاغذهای A3 حدود 20 برگ در دقیقه می‌باشد که برای چاپ محدود بسیار مناسب می‌باشد.

قابلیت اتصال به شبکه

پرینتر شارپ مدل MX-M356NV قابلیت اتصال به شبکه‌ی کابلی داشته به این ترتیب چندین دستگاه می‌توانند به طور همزمان به این پرینتر متصل شوند.

استفاده از جدیدترین روش‌های امنیتی

شرکت شارپ در تولید این محصول خود از جدیدترین متدهای امنیتی نظیر تغییر رمز عبور شبکه استفاده نموده که در نوع خود یک مزیت عالی محسوب می‌شود.

توانایی اسکن رنگی

وجود اسکنر رنگی و قابلیت اتصال آن به شبکه سرعت و کارایی پرینتر MX-M356NV را به طور چشمگیری بالا برده همچنین اسکنر این پرینتر قابلیت ذخیره سازی انواع فایل متنی و تصویری در در حساب ایمیل، کامپیوتر، سرور FTP، فولدر موجود بر روی شبکه و حافظه‌های USB را برای کاربر فراهم می‌کند.

اگر از قرار دادن متوالی کاغذ در پرینتر خسته شده‌اید شرکت شارپ این مشکل را حل کرده و مدل MX-M356NV دارای ظرفیت 2100 برگه A4 بوده که کاربر را تا مدت زیادی از قرار دادن کاغذ بی نیاز نموده است.

تونر مصرفی به کار رفته در پرینتر شارپ مدل MX-M356NV مشکی و تولید خود این شرکت اسنت بنابراین در صورت اتمام ظرفیت آن به راحتی قابل خرید می‌باشد.

این مطلب را از دست ندهید   غلطک پرینتری لیزری و جوهرافشان

نکته‌ی مهم: برای افزایش طول عمر پرینتر خود حتماً از تونر و کارتریج اورجینال (اصل) استفاده نموده و این محصولات را تنها از نمایندگی مجاز و معتبر خریداری کنید.

برای دریافت هر گونه خدمات در رابطه با نحوه‌ی خرید یا تعمیر پرینتر MX-M356NV شارپ با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =