نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی یک پرینتر شارپ خانگی می‌خرید و کارتریج‌های جوهر گران قیمتی را برای قرار دادن در آن می‌خرید، می‌خواهید بدون هیچ زحمتی کار کند. بنابراین اگر با کارتریج جوهر مشکل دارید، چه کاری باید انجام دهید؟ مشکلات رایج جوهر پرینتر شارپ و نحوه رفع آنها در این مقاله قرار داده شده است.

مشکلات رایج جوهر پرینتر شارپ

مشکلات رایج جوهر پرینتر شارپ و کار نکردن کارتریج

در مشکلات رایج جوهر پرینتر شارپ این یک مشکل آشنا برای اکثر کاربران پرینتر شارپ است. شما یک کارتریج جدید قرار می‌دهید و پرینتر شارپ می‌گوید «شناسایی نشد» یا فکر می‌کند کارتریج خالی است و چاپ نمی‌شود.

صرفاً برداشتن کارتریج و قرار دادن دوباره آن ممکن است باعث کارکرد آن شود. در غیر این صورت، ممکن است تراشه کارتریج شما مشکل داشته باشد. در این مورد، و اگر همه چیز شکست خورد، باید بتوانید از خرده‌فروشی که کارتریج را به شما فروخته است، بازپرداخت یا جایگزینی دریافت کنید – به خصوص اگر جوهر شخص ثالثی باشد که به عنوان «سازگار» با پرینتر شارپ شما فروخته می‌شود.

گرفتگی هدهای چاپ

در مشکلات رایج جوهر پرینتر شارپ شروع یک چرخه تمیز کردن در پرینتر شارپ بهترین روش برای رفع گرفتگی هدهای چاپ است. در بیشتر موارد، این تنظیم به راحتی در منوی پرینتر شارپ شما یافت می شود، اما بهتر است برای اطلاع از مراحل دقیق دستگاه خود به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

شایان ذکر است، اگر از جوهر شخص ثالث استفاده می‌کنید، فرمول مشابهی با جوهر پرینتر شارپ ندارد. اگر قوام متفاوتی داشته باشد، ممکن است سر چاپ را مسدود کند و در نتیجه نقاط چاپ شده یا رنگ‌های از دست رفته ایجاد شود.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع گیر کاغذ

اگر پرینتر شارپ شما از یک کارتریج رنگی ترکیبی استفاده می کند، که در آن سه رنگ در یک کارتریج وجود دارد، به احتمال زیاد سر چاپ در کارتریج است. در این مورد، یک هد پرینت گرفتگی پایان دنیا نیست – وقتی یک کارتریج جدید می‌خرید، یک سر چاپ جدید در آن وجود دارد.

با این حال، اگر هد چاپ بخشی از پرینتر شارپ است و نمی توانید راه خود را از این مشکل پاک کنید، ممکن است لازم باشد هد چاپ را تعویض کنید. این بدان معناست که ممکن است خرید یک پرینتر شارپ جدید ارزان تر باشد.

نشتی کارتریج جوهر

در مشکلات رایج جوهر پرینتر شارپ نشت کارتریج لزوماً به معنای آشفتگی در همه جا نیست. ممکن است متوجه شوید که پرینتر شارپ کار نمی کند، آن را باز کنید و کمی جوهر روی کارتریج ببینید. این مشکل می‌تواند در نظرسنجی ما برای کاربران کارتریج شخص ثالث کمی بیشتر از کاربران جوهر دارای مارک پرینتر شارپ رایج باشد.

اگر کارتریج هنگام قرار دادن آن مهر و موم خوبی ایجاد نکند، ممکن است هوا وارد شود و کارتریج به درستی کار نکند، یا ممکن است کارتریج نشت کند.

گاهی اوقات می‌توانید با برداشتن کارتریج و قرار دادن دوباره آن، یک مهر و موم ضعیف را تعمیر کنید، اما خیلی محکم فشار ندهید، در غیر این صورت ممکن است به پرینتر شارپ شما آسیب برساند. ناامید نشوید – اگر ادعا می شود کارتریج با پرینتر شارپ شما سازگار است، در صورت نشتی ممکن است باز هم از آن استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه بازنشانی پرینتر شارپ

امتحان “تنظیم مجدد” پرینتر شارپ

برای راهنمایی بیشتر برای رفع مشکلات جوهر به تعدادی از خرده فروشان کارتریج مراجعه کردیم. Stinkyinkshop توصیه کرد: «با برداشتن کارتریج‌ها، پاک کردن تراشه تماس روی کارتریج و نصب مجدد آن در پرینتر شارپ (پس از خاموش کردن آن در دوشاخه، می‌توان تعداد زیادی از خطاها را برطرف کرد). این کار حافظه پرینتر شارپ را پاک می کند و اطمینان حاصل می کند که هرگونه گرد و غبار یا استاتیکی که می تواند باعث ثبت نام اشتباه شود پاک شود. این خطاها بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید برطرف می کند.

اصلاحات مخصوص پرینتر شارپ

در مشکلات رایج جوهر پرینتر شارپ فشار دادن یک سری از دکمه ها نیز ممکن است پرینتر شارپهای خاصی را “بازنشانی” کند و مشکل را برطرف کند. به عنوان مثال، برخی از پرینتر شارپ که از یک کارتریج سه رنگ (سه جوهر در یک کارتریج) استفاده می کنند، می توانند با نگه داشتن دکمه لغو به مدت شش ثانیه، با پر کردن مجدد کار کنند. ممکن است دستورالعمل‌های مربوط به این نوع تعمیرات و اصلاحات در بسته‌بندی کارتریج گنجانده شود.

بیشتر بدانید: تعمیر کارتریج پرینتر شارپ جوهر افشان مسدود شده

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =