نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل روشن نشدن پرینتر شارپ

طق روال روزانه، مشغول کار با پرینتر خود هستید که ناگهان به دلایلی نا معلوم خاموش شده و دیگر روشن نخواهد شد. خاموشی های بدون دلیل پرینتر، نگرانی های زیادی را به وجود آورده و فرد را دچار سردرگمی خواهد کرد.

تعمیر رولر پرینتر شارپ

البته گفتن بی دلیل خاموش شدن پرینتر نیز درست نیست، چرا که پشت این مشکل، دلایل زیادی وجود دارند که ما از آن ها بی خبریم و قادر به اقدام درست نسبت به آن نمی باشیم.

چاپگرهای برند جهانی و محبوب شارپ نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند. بنابراین، لازم است تا بدانیم دستگاه به چه دلایلی خاموش شده و راه حل آن نیز چه می باشد.

وظایف نمایندگی تعمیرات شارپ

پرینترها و اجزای آن ها به شدت پیچیده اند و باز کردن اجزای آن به منظور تعمیر یا تعویض قطعات، کار هر کسی نیست. با این کار ممکن است وضع پرینتر را از این که هست بدتر کنید! لذا توصیه می کنیم به هیچ وجه خودسرانه به داخل دستگاه دست نبرده و انجام آن را به عهده تعمیر کارانی که در این زمینه متخصص اند، بسپارید. از آن جایی که افرادی متغلب و شیاد تحت عنوان تعمیر کار، به دزدی قطعات اورجینال دستگاه ها می پردازند، لازم است تا به مراکز معتبر تعمیرات که در سراسر کشور به ارائه خدمات مشغول اند، مراجعه نمایید.

دلایل روشن نشدن پرینتر شارپ

بسیاری از دلایل احتمالی روشن نشدن چاپگرها، ممکن است برایتان مضحک باشند، اما کاملاً شایع می باشند. در ادامه، رایج ترین دلایل این مشکل را در پرینترهای شارپ ذکر کرده ایم:

  • عدم اتصال به برق
  • خرابی کابل دستگاه
  • خرابی برد فرمتر دستگاه
  • مشکلات نرم افزاری دستگاه یا نصب نبودن درایو مربوط به پرینتر
  • استفاده ی مداوم و بیش از حد از پرینتر
این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با تعویض درام دستگاه کپی

رفع مشکل روشن نشدن پرینتر شارپ

بهترین و تضمینی ترین راهی که به شما پیشنهاد می کنیم، کمک گرفتن از تکنسین های تحت نظر مراکز معتبر تعمیر پرینتر می باشد، اما شما عزیزان پیش از تماس با این مراکز، می توانید موارد زیر را بررسی کنید. شاید با چک کردن این موارد، مشکل شما برطرف شده و نیازی به صرف وقت و هزینه اضافی نباشد:

  • اتصالات برق و کابل ها را کنترل کنید. خرابی این کابل ها ممکن است یکی از دلایل روشن نشدن پرینتر شارپ باشد.
  • تعویض قطعاتی همچون برد فرمتر، یکی از اقداماتی است که برای راه اندازی مجدد دستگاه می توانید انجام شود.
  • به منظور حفظ کیفیت دستگاه، لازم است به میزان مناسب و متناسب با ظرفیت آن از دستگاه استفاده کنید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =