نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بازنشانی پرینتر شارپ: شارپ یک تولید کننده بزرگ پرینتر شارپ است که طیف گسترده ای از پرینترهای لیزری و جوهرافشان را تولید می کند. پرینتر شارپ برای مصارف خانگی و تجاری کاربردی هستند و همراه با کتابچه راهنمای دستورالعمل و پشتیبانی آنلاین ارائه می شوند. استفاده از ویژگی بازنشانی یک نیاز متداول برای پاک کردن یک پارازیت، پاک کردن صف یا انجام مجموعه ‌ای از مشکلات عیب ‌یابی است. همه مدل‌ ها دکمه تنظیم مجدد ندارند، اما همه آنها فرآیندی برای تنظیم مجدد پرینتر شارپ دارند.
بازنشانی پرینتر شارپ

تنظیم و بازنشانی پرینتر شارپ

قبل از شروع به تنظیم مجدد پرینتر شارپ ، ابتدا راه حل های دیگر را بررسی کنید. به عنوان مثال، تنظیم مجدد، گیر کاغذ را پاک نمی کند، زیرا گیر کردن کاغذ یک مشکل فیزیکی است. در این صورت باید به سینی کاغذ دسترسی داشته باشید و صفحه گیر کرده را به صورت فیزیکی حذف کنید. پس از حذف، Resume the job را انتخاب کنید تا پرینتر شارپ شما به چاپ ادامه دهد.
پرینتر های مدرن شارپ در تشخیص گیر کردن کاغذ بسیار عالی هستند و پرینتر شارپ قبل از شروع مجدد کار منتظر می ماند تا گیر کردن پاک شود. گیر کردن کاغذ معمولاً یک راه حل آسان است که فرآیند بازنشانی کامل را توجیه نمی کند. فقط کافی است داخل آن را حفاری کنید و با دستان خود مربا را پاک کنید.
یکی دیگر از مشکلات رایج تاخیر ساده یا کاهش سرعت است زیرا نرم افزار مملو از کارها شده است. اگر انتخاب کنید که سند را چندین بار چاپ کنید، کارهای پشت سر هم ایجاد می شود و این ممکن است باعث شود پرینتر شارپ چاپ آن را به تاخیر بیندازد. در این حالت، می توانید پنجره وظیفه را در پرینتر شارپ مشاهده کنید و کارهای غیر ضروری را حذف کنید. سپس، Resume را فشار دهید تا کار را از طریق بک لاگ ادامه دهید.
اگر این فرآیند با شکست مواجه شد، کل گزارش را پاک کنید و قبل از اجرای فرآیند تنظیم مجدد پرینتر شارپ شارپ، گزینه چرخه برق بعدی را اجرا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعمیر کاغذکش پرینتر

چرخه قدرت را اجرا کنید

گزینه پاور از نظر فنی بازنشانی نیست، اما فرآیند ساده و سریع است. این فرآیند می تواند تعداد شگفت انگیزی از مشکلات را به سادگی با ایجاد یک صفحه جدید برای پرینتر شارپ ترمیم کند. گاهی اوقات، چرخه قدرت، وظایف پردازش را پاک می کند، و در موارد دیگر، آن مشاغل را دوباره بارگیری می کند.
سیم برق پرینتر شارپ را بکشید تا خاموش شود و سپس چند دقیقه صبر کنید. در حالی که منتظر هستید، یک راه اندازی مجدد در رایانه اصلی که به پرینتر شارپ نیز مرتبط است اجرا کنید. همه چیز را دوباره به برق وصل کنید و بررسی کنید که آیا مشکل شما حل شده است یا خیر.

آدرس IP پرینتر شارپ برای بازنشانی پرینتر شارپ

اگر پرینتر شارپ کارهایی را از رایانه دریافت نمی کند، احتمالاً بین دو نقطه تماس با یک خطای ارتباطی مواجه هستید. تنظیمات بی سیم یا اتصال اترنت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک خط ارتباط واضح باز است. اگر اتصال بی سیم یا خط هارد قطع باشد، هارد ریست کمکی نخواهد کرد.
تنظیم مجدد آدرس IP یک راه حل معمول برای خطاهای ارتباطی است. ممکن است IP تغییر کند و دستگاه های متصل به پرینتر شارپ دیگر به خوبی ارتباط برقرار نکنند. قسمت پشتی پرینتر شارپ را که کابل برق و درگاه های اترنت در آن قرار دارند، قرار دهید. یک سوراخ سوزنی در این ناحیه برای تنظیم مجدد اتصال قرار دارد. آدرس IP کارخانه را بازیابی می کند.
از یک گیره کاغذ برای فشار دادن دکمه استفاده کنید و آن را برای چند ثانیه نگه دارید. این کار باعث بازنشانی مورد نیاز برای آدرس IP می شود. اگر پرینتر شارپ شما این گزینه را ندارد، ممکن است لازم باشد با دسترسی به تنظیمات پرینتر شارپ ، آدرس IP را از رایانه بازنشانی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ

مدل های دکمه تنظیم مجدد

کنترل پنل پرینتر شارپ شارپ خود را پیدا کنید. معمولاً در سمت راست بالای پرینتر شارپ شما، نزدیک هر صفحه نمایش دیجیتالی که پرینتر شارپ ممکن است داشته باشد، و در جایی که دکمه ای که برای روشن و خاموش کردن رایانه استفاده می شود نیز قرار دارد.
دکمه Pause/Reset را در ردیف دکمه های کنترل پنل پیدا کنید. دکمه را برای حداقل سه ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا کار چاپ پاک شود و پرینتر شارپ خود را بازنشانی کنید تا بتوانید دوباره چاپ را شروع کنید.
دوباره سعی کنید چاپ کنید. اگر همچنان با خطاهای پرینتر شارپ مواجه هستید، این فرآیند را یک بار تکرار کنید. درایورهای خود را به روز کنید و اگر هنوز نمی توانید چاپ کنید، سند خود را برای خطا بررسی کنید.

Maintenance Reset Utility

این یک مشکل رایج است که اغلب کاربران را ناامید می کند. ابزار تعمیر و نگهداری یک عملکرد داخلی است که هنگام فرسوده شدن قطعات مکانیکی از چاپ جلوگیری می کند. اساساً طول عمر قطعات در حال پایان است و کیفیت چاپ دیگر نمی تواند حفظ شود. پرینتر شارپ حالت خطای تعمیر و نگهداری را نشان می دهد و عملیات را متوقف می کند.
در این مرحله، می توانید یک ابزار تعمیر و نگهداری را برای تنظیم مجدد پرینتر شارپ اجرا کنید. این امکان را به شما نمی دهد که این فرآیند ریست را بیش از یک بار تکرار کنید و پس از بازگشت پیام خطا، باید قطعات داخلی یا خود پرینتر شارپ را تعویض کنید.
برای اجرای ابزار بازنشانی تعمیر و نگهداری، پیوند زیر پیام خطا را در رایانه خود پیدا کنید. برای بازیابی عملیات روی پیوند ریست کلیک کنید. پس از بازگشت خطا، در صورت تمایل می توانید پرینتر شارپ را در مرکز مراقبت شارپ تعمیر کنید.

دانلود درایورهای جدید و بازنشانی پرینتر شارپ

مجموعه جدیدی از درایورها را مستقیماً از صفحه پشتیبانی شارپ دانلود کنید و در صورت بروز خطاهای مداوم پرینتر شارپ ، آنها را بر روی رایانه خود نصب کنید. به‌روزرسانی نرم‌افزاری که برای ایجاد اسناد استفاده می‌کنید و مراقب باشید اسنادی را که خطا یا پیام‌های خارج از حافظه را روی صفحه نمایش می‌دهند چاپ نکنید، همچنین به جلوگیری از خطاهای پرینتر شارپ کمک می‌کند.
برخی از پرینتر شارپ های قدیمی به شما این امکان را می‌دهند که تنظیمات فونت خاصی را با نگه داشتن کلید Alt روی صفحه کنترل به همراه دکمه تنظیم مجدد، آپلود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلید Alt در این مدل ها که بیشتر آنها پرینترهای لیزری هستند، با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   انواع پرینتر در صنعت

بازیافت پرینتر شارپ

اگر پرینتر شارپ دائماً از کار می‌افتد و قابل تعمیر نیست، ممکن است زمان ارتقا رسیده باشد. بررسی تعمیرات با مرکز مراقبت تایید شده شارپ کمک می کند، اما همیشه هزینه ها را با قیمت مدل جدید مقایسه کنید. ممکن است زمان ارتقا رسیده باشد، به خصوص اگر یک تجارت یا دفتر چاپ سنگین دارید.
همان مرکز مراقبت برنامه تنظیم احتمالاً می تواند پرینتر شارپ را بازیافت کند. هرگز پرینتر شارپ را مستقیماً در سطل زباله نیندازید. شما حاوی قطعات الکترونیکی است که در محل های دفن زباله وارد محیط زیست می شود. شهر یا شهرستان محلی شما دارای مکان های مورد تایید بازیافت است. در بسیاری از مناطق نیز رویدادهای بازیافت به طور خاص برای الکترونیک برگزار می شود.
همان اصول بازیافت برای همه دستگاه‌های الکترونیکی شما اعمال می‌شود: تلفن‌های همراه، دستگاه‌های تلویزیون، تبلت‌ها، رایانه‌ها و پرینتر شارپ ها همگی در فرآیند بازیافت هستند و نه در محل‌های دفن زباله محلی، جایی که آب‌های زیرزمینی و اکوسیستم‌ها را آلوده می‌کنند.

مقالات مرتبط:

تعمیر رولر پرینتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =