نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع گرفتگی هد پرینتر شارپ: در حالی که داشتن قابلیت چاپ اسناد و عکس ها در خانه یکی از مزایای زندگی در عصر کامپیوتر است، زمانی که پرینتر شارپ شما به درستی کار نمی کند به دلیل مسدود شدن هد چاپ، خسته کننده است. اگر در این شرایط هستید، مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای باز کردن گرفتگی سر پرینتر شارپ خودتان انجام دهید.
رفع گرفتگی هد پرینتر شارپ

مراحل رفع گرفتگی هد پرینتر شارپ

مرحله 1
بررسی کنید تا مطمئن شوید کارتریج جوهر حاوی جوهر است. آنها می توانند سریعتر از آنچه انتظار دارید تمام شوند.
مرحله 2
با انتخاب “Control Panel” در منوی Start ویندوز و سپس انتخاب “Printers and Faxes” به برنامه کاربردی پرینتر شارپ خود دسترسی پیدا کنید. دستورالعمل های سازنده را برای تمیز کردن خودکار هدهای چاپ دنبال کنید.
مرحله 3
یک صفحه آزمایشی چاپ کنید. اگر به نظر می رسد که مشکل برطرف شده است، دیگر نیازی به ادامه ندارید. اگر اینطور نیست، می توانید فرآیند تمیز کردن خودکار را تا پنج بار تکرار کنید. اگر هد چاپ همچنان مسدود است، به مرحله 4 ادامه دهید.
مرحله 4
برای یافتن محل هدهای چاپ با دفترچه راهنمای مالک پرینتر شارپ خود مشورت کنید. در برخی از مدل ها، سرها به پورت کارتریج در مجموعه کالسکه متصل می شوند. در برخی دیگر، هر هد چاپ به کارتریج رنگی مربوطه خود متصل می شود. اگر مدل شما دارای هدهای چاپ نصب شده است، به «سرهای چاپ نصب شده» بروید. اگر نه، به «سرهای چاپ کارتریج» بروید.

تعویض هدهای چاپی نصب شده برای رفع گرفتگی هد پرینتر شارپ

مرحله 1
پرینتر شارپ خود را خاموش کنید، به کالسکه اجازه دهید کارتریج های جوهر را به موقعیت خود برگرداند.
مرحله 2
کارتریجی را که با رنگ چاپ نشده مطابقت دارد بردارید. دهانه نازلی را که اجازه می دهد جوهر از کارتریج به پرینتر شارپ جریان یابد، پیدا کنید. با استفاده از قطره چکان، شیشه پاک کن را در دهانه قرار دهید تا زمانی که نازل پر به نظر برسد.
مرحله 3
ابزار تمیز کردن خودکار پرینتر شارپ را اجرا کنید. اگر سر بسته باقی می ماند، نازل را دوباره با پاک کننده پنجره پر کنید و بگذارید چند ساعت بماند.
مرحله 4
ابزار تمیز کردن خودکار را دوباره اجرا کنید. آمونیاک موجود در شیشه پاک کن باید جوهر خشک شده را به اندازه کافی نرم کرده باشد تا دستگاه تمیز کننده بتواند آن را خارج کند.

این مطلب را از دست ندهید   دلیل چاپ نکردن نوشته در پرینتر شارپ

هد چاپ کارتریج

مرحله 1
پرینتر شارپ خود را خاموش کنید و مطمئن شوید که کالسکه به حالت داک برمی گردد. کارتریج جوهر آسیب دیده را بردارید و آن را وارونه کنید. مستطیل فلزی در قسمت زیرین آن سر چاپ است.
مرحله 2
انتهای یک سواب پنبه را به شیشه پاک کن آغشته کنید. سر چاپ را با سواب پنبه ای مرطوب به آرامی تمیز کنید.
مرحله 3
کارتریج را به پرینتر شارپ برگردانید، پرینتر شارپ را روشن کنید و ابزار تمیز کردن خودکار را اجرا کنید. اگر سر همچنان گرفتگی دارد، به مرحله بعد ادامه دهید.
مرحله 4
یک کاسه کوچک را با شیشه پاک کن به اندازه کافی پر کنید تا قسمت پایین کارتریج جوهر خود را کاملاً زیر آب فرو ببرید. کارتریج جوهر را طوری در کاسه قرار دهید که سر چاپ آن رو به پایین باشد. اجازه دهید یک شب خیس بخورد.
مرحله 5
رفع گرفتگی هد پرینتر شارپ: کارتریج را به پرینتر شارپ برگردانید، پرینتر شارپ را روشن کنید و ابزار تمیز کردن خودکار را اجرا کنید. آمونیاک موجود در شیشه پاک کن باید گرفتگی را به اندازه کافی شل کرده باشد تا دستگاه تمیز کننده بتواند آن را خارج کند.

مقالات مرتبط:

تعمیر پرینتر شارپ MX- M3050

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهار =