نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات فنی دستگاه پرینتر شارپ: یکی از مواردی که در تمام تنظیمات اداری رایج است دستگاه پرینتر شارپ  است. فرقی نمی‌کند دفتر شما به بروشور، طرح کلی یا یادداشت‌های اضافی نیاز داشته باشد، دستگاه پرینتر شارپ  به طور کلی وسیله‌ای در هر دفتری است. از آنجایی که دستگاه پرینتر شارپ  اغلب استفاده می شود، مهم است که آن را در شرایط کاری خوب نگه دارید.

نکات فنی دستگاه پرینتر شارپ

نکات فنی دستگاه پرینتر شارپ در مورد کاغذ

نحوه قرار دادن کاغذ تأثیر مستقیمی بر عملکرد پرینتر شارپ  شما دارد. اطمینان حاصل کنید که کاغذ نازک درجه پرینتر شارپ  را در سینی کاغذ قرار داده اید، و مراقب باشید که هیچ کاغذی از خط پر شده قرار ندهید. پس از بارگذاری کاغذ، مطمئن شوید که پرینتر شارپ  از سینی مناسب تغذیه می کند. برای دستورالعمل‌های مربوط به نحوه تنظیم سینی‌های تغذیه پیش‌فرض کاغذ، با کتابچه راهنمای مالک خود مشورت کنید.

کاغذ های جم شده را به طور موثر پاک کنید

اگر پرینتر شارپ  شما گیر کرده است، مهم است که آن را در اسرع وقت پاک کنید. هیچ دکمه ای را فشار ندهید و درب تغذیه کاغذ را باز کنید. در اکثر دستگاه های پرینتر شارپ ، این درب در جلوی دستگاه پرینتر شارپ  قرار دارد، اما در واحدهای کوچکتر ممکن است در پشت دستگاه باشد. قرقره پرینتر شارپ  را در جایی که کاغذ گیر کرده است بچرخانید و کاغذ را با دقت بردارید. اگر کاغذ پاره شد یا پاره شد، از موچین برای جدا کردن قطعات کوچک از بین اجزای سفت پرینتر شارپ  استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خطوط سیاه روی کاغذ

جلوگیری از گرمای بیش از حد

نکات فنی دستگاه پرینتر شارپ: اگرچه ممکن است به 500 نسخه از یک یادداشت نیاز داشته باشید، اجرای همه این پرینتر شارپ  ها به یکباره عاقلانه نیست، زیرا ممکن است باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه پرینتر شارپ  شود. به جای آن، «دسته‌های» کوچک‌تری از 50 نسخه را اجرا کنید و چند دقیقه در میان به دستگاه پرینتر شارپ  فرصت دهید تا خنک شود. همچنین مطمئن شوید که دستگاه پرینتر شارپ  در ناحیه ای از دفتر نزدیک به تهویه باشد و در کنار دیوار قرار نگیرد (زیرا این کار سیستم خنک کننده خود دستگاه پرینتر شارپ  را مسدود می کند). یک دستگاه پرینتر شارپ  که بیش از حد گرم می شود می تواند پرینتر شارپ  های کمتر از حد نصاب تولید کند و می تواند باعث خاموش شدن موقت پرینتر شارپ  شود.

مقالات مرتبط:

آموزش تعمیر یونیت اسکن فتوکپی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =

نحوه رفع گیر کاغذ

نحوه رفع گیر کاغذ

گیر کردن کاغذ پرینتر شارپ یک خطر شغلی در کار اداری است. یک دقیقه زمانی که محصول نهایی شما از دستگاه خارج می‌شود، احساس کارآمدی

ادامه مطلب »