نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگام خرید پرینتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید پرینتر دارید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید امروزه پرینترها در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و با توجه به نوع کاربری خود در منازل یا ادارات استفاده به کار می‌روند برخی از آنها توانایی چاپ عکس را داشته و بعضی فقط متن چاپ می‌کنند اما در انتخاب و خرید این محصولات همواره باید نکاتی در نظر گرفته شود.

معیارهای مهم در انتخاب پرینتر

برای انتخاب مناسب ابتدا باید بدانید پرینتر مورد نظر را به چه منظوری تهیه و استفاده می‌کنید مسلماً پرینترهای خانگی ساختار متفاوتی با اداری داشته و قابلیت‌های زیادی به همراه دارند درادامه مهم‌ترین معیارها در انتخاب و خرید این محصولات بررسی خواهد شد.

اولین معیار: مدل پرینتر

پرینترها بسته به نوع کاربری خود می‌توانند در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید شوند رایج‌ترین مدل‌ها عبارتند از: پرینترهای جوهرافشان، لیزری، رنگی، سیاه و سفید، چند کاره و … که هر کدام مزایا و معایب خود را به همراه دارند.

یکی از تولید کنندگان مطرح پرینترهای چندکاره شرکت شارپ بوده که محصولات آن توانایی اسکن، فکس و کپی را به طور همزمان دارا می‌باشند از این رو این محصولات گزینه‌های مناسبی برای ادارات و شرکت‌های بزرگ محسوب می‌شوند.

تأثیر دقت چاپ در پرینتر چگونه است؟

دومین ویژگی پرینتر خوب دقت بالا هنگام چاپ اسناد و تصاویر است. مهم‌ترین معیار برای سنجش میزان دقت پرینتر تعداد نقاطی است که در هر صفحه چاپ می‌شود که معمولاً به صورت افقی و عمودی گزارش می‌شود.

سرعت چاپ، از معیارهای مهم انتخاب پرینتر

برخی کاربران با توجه به شغلشان نیاز به سرعت چاپ بالا دارند معمولاً اعدادی که روی پرینتر نوشته می‌شود جنبه‌ی تبلیغاتی داشته و با اعداد اصلی تفاوت زیادی دارد بنابراین برای انتخاب پرینتر مناسب بهترین کارمشورت با افراد متخصص و خبره است.

این مطلب را از دست ندهید   پرینتر جوهر افشان

هزینه‌ی تعمیر و نگهداری

مهم‌ترین دغدغه‌ی کاربران هنگام خرید پرینتر، هزینه‌های جانبی آن است چاپگرهای جوهرافشان معمولاً از چندین رنگ تشکیل شده‌اند به همین دلیل هزینه‌ی تعمیر و نگهداری آن‌ها معمولاً بیشتر از پرینترهای لیزری است لذا هنگام خرید چاپگر حتماً به این نکته توجه کرده و تمام هزینه‌های جانبی آن را از قبل برآورد کنید.

توجه به مواد مصرفی

یکی دیگر از معیارهای انتخاب پرینتر استفاده از مواد مصرفی مرغوب است به عبارت بهتر پرینترهای جوهر افشان به دلیل استفاده از چندین رنگ مواد مصرفی بشتری مصرف می‌کنند که هزینه‌های زیادی را به کاربران تحمیل می‌کند.

حالا سؤال اصلی کاربران این است که با توجه به شرایط مذکور چه پرینتری مناسب است؟ در پاسخ باید گفت برای یک خرید مناسب ابتدا نیازهای خود را بررسی کنید. زیرا امروزه پرینترها قابلیت‌های فراوانی داشته و حتی به عنوان دستگاه کپی و اسکنر هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مرکز تعمیرات شارپ یکی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات در زمینه‌ی تعمیر و نگهداری انواع محصولات الکترونیکی از جمله تبلت، گوشی، پرینتر و… است که با بهره گیری از کارشناسان مجرب توانسته در سال‌های اخیر پاسخگوی نیازهای اقشار مختلف جامعه باشد برای کسب اطلاعات به بخش مقالات سایت مراجعه کرده یا سؤالات خود را از طریق بخش نظرات با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =