نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پرینتر شارپ ها از ضروری ترین ابزارها برای راه اندازی یک کسب و کار هستند. چه مدارک قانونی آن و چه آخرین طرح ها برای یک ساختمان، شرکت ها نیاز دائمی به استفاده از پرینتر شارپ دارند. اما آیا حتی در هنگام گیر کردن کاغذ عجله کرده اید؟ در ادامه بخوانید تا بدانید چرا این کابوس رخ می دهد و چگونه از آن اجتناب کنید.

گیر کردن کاغذ در پرینتر شارپ

جم پرینتر چیست؟

گیر کردن پرینتر شارپ زمانی است که کاغذ در پرینتر شارپ گیر می کند و باعث از کار افتادن آن می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، کاغذ باید به صورت دستی برداشته شود و احتمالاً در این فرآیند پاره یا پاره می شود. ممکن است متوجه شوید که برخی از چراغ های هشدار دهنده خطا روی پرینتر شارپ شما چشمک می زند.

چرا پرینتر شارپ گیر می کند؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است مشکل برای پرینتر شارپ رخ دهد. ممکن است کاغذی که می‌خواهید روی آن چاپ کنید مرطوب است. کاغذ ممکن است کیفیت پایینی داشته باشد یا از نوع طراحی شده برای استفاده در پرینتر شارپ خاص شما نباشد. هنگامی که کاغذ را اشتباه بارگذاری می کنید، یا زمانی که گرد و غبار و استاتیک روی کاغذ وجود دارد، ممکن است گیر کردن پرینتر شارپ رخ دهد.

نحوه رفع گرفتگی پرینتر شارپ

1. پرینتر شارپ را خاموش کنید.
2. تمام چفت ها را باز کنید تا ببینید کاغذ کجا گیر کرده است.
3. کاغذ انحرافی را بررسی کنید و به آرامی ورق ها را بکشید تا از پرینتر شارپ خارج شوند.
4. تمام چفت ها را ببندید و پرینتر شارپ را دوباره روشن کنید. باید خود به خود ریست شود.
5. اگر پرینتر شارپ همچنان از چاپ امتناع می کند، مجدداً کاغذهای شل شده را بررسی کنید.
6. اگر پرینتر شارپ از چاپ امتناع کرد، باید برای تعمیر احتمالی قطعه شکسته با یک شرکت تعمیر پرینتر شارپ تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن هد چاپ برای کارایی بهتر جوهر

چگونه از گیر کردن کاغذ پرینتر شارپ در آینده جلوگیری کنیم

ممکن است وسوسه شوید کاغذ ارزان ‌تری بخرید. اما برای جلوگیری از گیر کردن کاغذ، بهتر است کاغذی را خریداری کنید که سازنده پرینتر شارپ تان توصیه می ‌کند. این در کتابچه راهنمای شما ذکر خواهد شد. همچنین باید مراقب باشید که دو نوع کاغذ را با هم مخلوط نکنید.
اگر نیاز به چاپ بر روی کاغذ ضخیم ‌تر دارید، بهترین ایده استفاده از سینی تغذیه دستی در جلوی دستگاه است. زیرا به ایجاد مسیر مستقیم‌ تری برای کاغذ کمک می‌ کند. بنابراین از گیر کردن کاغذ جلوگیری می‌کند. اطمینان حاصل کنید که سینی را بیش از حد بارگذاری نکنید.
یک راه خوب برای جلوگیری از گیرکردن پرینتر شارپ این است که کاغذ را قبل از قرار دادن آن در سینی فن کنید. زیرا این کار باعث می شود گرد و غبار از بین برود و ایستا که دو دلیل اصلی گیر کردن کاغذ هستند کاهش یابد.
راه دیگر برای جلوگیری از خرابی پرینتر شارپ تمیز نگه داشتن دستگاه است. می توانید این کار را با برداشتن یک پارچه نرم برای پاک کردن غلتک هایی که سینی کاغذ را نگه می دارند انجام دهید. این نکته همچنین می تواند به جلوگیری از هر گونه لغزش کاغذ کمک کند. گرد و غبار اضافی باید از جوهر یا کارتریج تونر پاک شود.
این به دور نگه داشتن پرینتر شارپ شما از شرایط مرطوب کمک می کند. در صورت عدم استفاده باید به درستی ذخیره شود.
اگر به نکات بیشتری در مورد نحوه جلوگیری از چنین مشکلاتی در پرینتر شارپ خود نیاز دارید. همین امروز با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد بهترین نوع کاغذ و ذخیره سازی برای پرینتر شارپ شما راهنمایی کنند.

این مطلب را از دست ندهید   بورد فرمتر پرینتر شارپ

مقالات مرتبط:

آموزش تعمیر کاغذکش پرینتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =