نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش تمیز کردن واحد لیزر فتوکپی شارپ

اگر از کاربران دستگاه‌های کپی شارپ هستید و در طول روزهای اخیر متوجه وجود اشکال در بخش یونیت لیزر دستگاه شده‌اید، احتمالاً بتوانید با یک گردگیری و سرویس ساده، عیوب پیش آمده در این بخش از فتوکپی را مرتفع سازید. بد نیست بدانید در شرایطی که با کپی کردن، خطوطی در یک مکان مشخص، مرتبا تکرار می‌شوند و یا خطوط ظاهر شده هم‌راستا با بخش تغذیه و فید دستگاه کپی چاپ می‌شوند، احتمالاً بخش یونیت لیزر دستگاه کپی شما نیاز به سرویس دارد.

در صورت وجود اشکال در این بخش از دستگاه کپی، خطوط ناخواسته نه تنها در یک برگ، بلکه در تمامی برگه‌های کپی شده قابل مشاهده خواهند بود. در هر حال، با مشاهده اشکال در این بخش از دستگاه، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر فتوکپی شارپ تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر کپی را ثبت نمایید.

درصورتی که از کاربران حرفه‌ای دستگاه کپی و یا تعمیرکاران متخصص هستید، می‌توانید با مشاهده فیلم مرتبط با آموزش تصویری تمیز کردن واحد لیزر فتوکپی شارپ ، که در بخش زیر بارگذاری شده است، این کار را انجام دهید.

نکات مهم در تمیز کردن واحد لیزر فتوکپی شارپ

نخستین و مهم‌ترین نکته در باب تمیز کردن واحد لیزر فتوکپی شارپ آن است که انجام این کار می‌بایست توسط کارشناسان این حوزه و متخصصان تعمیر دستگاه کپی انجام پذیرد. در غیراینصورت امکان آسیب دستگاه و دوچندان شدن اشکال پیش آمده در دستگاه وجود دارد. نکته دیگر آنکه دسترسی به یونیت لیزر دستگاه نیاز به استفاده از تجهیزات خاص دارد.

این مطلب را از دست ندهید   تونر پرینتر لیزری

از همین رو توصیه می‌شود در صورت عدم دسترسی به این ابزار، از دستکاری دستگاه خودداری کرده و با کارشناسان تعمیر دستگاه کپی تماس بگیرید. نکته آخر آنکه اقدام به تمیز کردن واحد لیزر فتوکپی شارپ به ویژه زمانی توصیه می‌شود که نشانه‌هایی دال بر کثیفی این بخش در برگه های کپی شده و یا در عملکرد کلی دستگاه مشاهده شود.

همانطور که گفته شد اگر با کپی کردن، خطوطی در یک مکان مشخص، مرتبا تکرار می‌شوند و یا خطوط ظاهر شده هم‌راستا با بخش تغذیه و فید دستگاه کپی چاپ می‌شوند، احتمالاً بخش یونیت لیزر دستگاه کپی شما نیاز به سرویس دارد. در صورت وجود اشکال در این بخش از دستگاه کپی، خطوط ناخواسته نه تنها در یک برگ، بلکه در تمامی برگه‌های کپی شده قابل مشاهده خواهند بود.

درصورتی که از کاربران حرفه‌ای دستگاه کپی و یا تعمیرکاران متخصص هستید، می‌توانید با مشاهده فیلم مرتبط با آموزش تصویری تمیز کردن واحد لیزر فتوکپی شارپ ، سرویس مرتبط با این بخش را انجام دهید.

علائم کثیفی واحد لیزر فتوکپی شارپ

خرابی واحد لیزر فتوکپی شارپ نشانه‌هایی دارد که در صورت مشاهده آنها می‌توان جهت گردگیری و تمیز کردن این بخش از دستگاه اقدام کرد. برای مثال در صورتی که برگ چاپ شده توسط دستگاه کپی، دارای خطوط تیره باشد، احتمال اینکه این مشکل با تمیز کردن واحد لیزری فتوکپی شارپ برطرف گردد، بالاست.

البته برای تشخیص زمان تمیز کردن واحد لیزری فتوکپی شارپ نشانه‌های دیگری نیز وجود دارد که در این بخش به آنها اشاره خواهد شد. برخی از این نشانه‌ها عبارتند از: کثیفی آینه ها و یا لنزهای یونیت لیزر، تار بودن تصویر کپی شده توسط فتوکپی شارپ، خرابی سوکت یونیت لیزر، در آمدن پین آینه‌ی هندسی‌شکل یونیت لیزر (این اتفاق تأثیرات مخربی بر روی فرایند چاپ می گذارد) و در نهایت خرابی لیزر.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی ارور H4

توصیه می‌شود جهت تشخیص این مسئله –یعنی نیاز یا عدم نیاز به سرویس دوره‌ای یونیت لیزر فتوکپی شارپ- از حضور کارشناسان متخصص در حوزه تعمیر فتوکپی شارپ کمک بگیرید. (مگر آنکه خود مهارت، دانش، ابزار و تخصص این کار داشته باشید که در اینصورت می‌توانید با مشاهده آموزش تصویری تمیز کردن واحد لیزر فتوکپی شارپ این کار را انجام داده و خرابی‌های پیش آمده را مرتفع سازید).

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =