نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه عمر تونر پرینتر شارپ را افزایش دهیم

وقتی روزانه از پرینتر شارپ خود برای تولید تصاویر و اسناد غنی از رنگ و کیفیت بالا برای کسب و کار خود استفاده می کنید، تونر یا جوهر شما به سرعت تمام می شود. اگر نیاز دارید که از پرینتر شارپ خود به طور مکرر استفاده کنید، خرید کارتریج تونر جدید باعث کاهش بودجه تامین مشاغل شما می شود. با نگهداری صحیح پرینتر شارپ و تونر، نیازی به خرید کارتریج به دفعات زیاد نخواهید داشت. تنظیم تنظیمات پرینتر شارپ و تمیز کردن مرتب کارتریج ها به شما در صرفه جویی در تونر و پول کمک می کند. همچنین می توانید عمر کارتریج های تونر را با یک تکه نوار ماسک افزایش دهید.

مرحله 1

اگر نیازی به چاپ اسناد با کیفیت بالا ندارید، پرینتر شارپ خود را در حالت پیش نویس یا اقتصادی قرار دهید. این تنظیم از جوهر کمتری استفاده می کند اما همچنان یک سند خوانا تولید می کند.

مرحله 2

فقط در مواقع ضروری چاپ کنید. اگر می توانید یک نسخه الکترونیکی از سند را در رایانه خود نگه دارید، ممکن است نیازی به یک نسخه کاغذی نیز نداشته باشید.

مرحله 3

اسناد را سیاه و سفید یا مقیاس خاکستری چاپ کنید، مگر اینکه از رنگ استفاده کنید.

مرحله 4

فونت خود را به Century Gothic یا Ecofont تغییر دهید. این فونت ها از تونر بسیار کمتری نسبت به فونت های دیگر مانند Times New Roman یا Arial استفاده می کنند.

مرحله 5

برای جلوگیری از خشک شدن تونر به طور مرتب از پرینتر شارپ استفاده کنید. نازل های کارتریج در صورت عدم استفاده طولانی مدت اغلب مسدود می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   فناوری پرینتر لیزری

مرحله 6

در صورت عدم استفاده از پرینتر شارپ، آن را خاموش کنید. هنگام خاموش شدن، پرینتر شارپ کارتریج ها را بسته نگه می دارد تا جوهر خشک نشود.

مرحله 7

هفته ای یکبار ابزار تمیز کردن کارتریج پرینتر شارپ خود را اجرا کنید. این ابزار می تواند چاپ خطی یا نامرتب را اصلاح کند.

مرحله 8

کارتریج های تونر بلااستفاده را به درستی ذخیره کنید تا عمر آنها افزایش یابد. کارتریج ها را در بسته بندی اصلی بسته نگه دارید تا زمانی که تمایل به استفاده از آنها ندارید. کارتریج ها را در حالت خنک و در حالت عمودی قرار دهید.

مرحله 9

از یک شرکت چاپ بخواهید کارهای بزرگ را انجام دهد، به خصوص اگر نیاز به چاپ بسیاری از تصاویر رنگی دارید. ممکن است هزینه کمتری داشته باشد که شرکت دیگری مدارک را برای شما چاپ کند.

مرحله 10

وقتی پیام هشدار کم تونر روی پرینتر شارپ شما ظاهر شد، کارتریج تونر را به آرامی به جلو و عقب تکان دهید. این ممکن است به شما امکان چاپ چند سند دیگر را بدهد.

مرحله 11

تونر را از پرینتر شارپ بردارید و یک تکه کوچک نوار ماسک را روی پنجره یا درام قرار دهید. این باعث می شود سنسور کم تونر غیرفعال شود، بنابراین می توانید چاپ را حتی در زمانی که تونر کارتریج در حال اتمام است ادامه دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =