نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی ارور H4 در پرینترAR-5618  شارپ

مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، بخشی جدا نشدنی از هر دستگاه الکترونیکی محسوب می شود. این مشکلات به دلایل مختلفی رخ داده و نمی توان از آن ها به طور کامل جلوگیری نمود، اما می توان با استفاده درست و رعایت یک سری از نکات، از میزان آن ها کاهید.

مسئله خرابی های رایج با افزایش کاربران یک محصول، افزایش پیدا کرده و از این رو، خدمات تعمیری مربوط به رفع این مشکلات لازم است در اختیار کاربران قرار گیرد.

تشخیص ارورهای پرینتر شارپ

بخشی از خرابی قطعات پرینتر را با مشاهده اختلال در عملکرد چاپ و دانستن علائم خرابی قطعه مورد نظر می توان تشخیص داد و نسبت به رفع مشکل اقدام کرد. اما بسیاری از این عیب ها، به صورت یک کد خطا بر روی صفحه نمایش پرینتر نمایش داده شده و تنها کافیست بدانیم که خطای نمایش داده شده به چه معناست. مفهوم هر خطا را می توان در دفترچه راهنمای پرینتر مورد نظر دنبال نمود.

ارور اچ 4، شایع ترین اروری است که در چاپگر مدل AR-5618 شارپ نمایش داده می شود و کاربران زیادی را درگیر خود می نماید. در ادامه همین مطلب، به بررسی معنی ارور H4 و راه حل آن می پردازیم.

ارور اچ 4 به چه معناست؟

به عبارتی ساده، این اخطار نشان دهنده آن است که دمای قطعه هات رولر یا هیتر، از حد استاندارد پایین تر آمده است و یا لامپ های هیتر کار نمی کنند.

هیتر، یکی از مهم ترین قطعات پرینتر به شمار می رود. فیوزینگ نیز نام دیگر هیتر است. این قطعه وظیفه تثبیت متن و تصویر بر روی کاغذ از طریق ایجاد حرارت را بر عهده دارد. گرمای موجود در کاغذ خارج شده از دستگاه چاپ، به دلیل وجود هیتر می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با تعویض درام دستگاه کپی

رفع ارور H4 در پرینترهای شارپ

پیش از هرگونه اقدام نسبت به رفع خطا، لازم است تا ارور را از طریق ورود به بخش کد دهی دستگاه، شناسایی و بررسی کرده و سپس نسبت به رفع آن اقدام کنیم. مراحل ورود به پنل کد دهی را به صورت زیر دنبال کنید:

  • ابتدا دکمه # و سپس دکمه INTERRUPT را فشار دهید.
  • سپس کلید C و مجدداً INTERRUPT را فشار دهید. لازم است موارد ذکر شده را در کمترین زمان ممکن صورت انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.
  • کد های اولیه و ثانویه را وارد کرده تا وارد پنل شوید. سپس ارور H4 را در دستگاه بررسی کرده و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را که در ادامه توضیح داده ایم، انجام دهید.

حالا اگر می پرسید که اصلاً برای رفع این خطا چه باید کنیم، آن را نیز در ادامه برایتان توضیح می دهیم.

همانطور که در قبل گفته شد، کاهش دمای استاندارد هیتر و یا عدم کارکرد لامپ های آن، باعث نشان داده شدن خطای مورد بحث در پرینتر شارپ خواهد شد و برای رفع آن، کافیست دستگاه را به تنظیمات کارخانه اش بازگردانیم و سپس آن را ریست نماییم.

با نمایندگان تعمیر شارپ تماس حاصل فرمایید

کاربران پرینتر های شارپ در صورتی که با هر گونه مشکل و خطایی در چاپگر خود مواجه شده و نمی دانند که چگونه مشکل را برطرف کنند، حتماً با مشاوران مستقر در نمایندگی تعمیرات پرینتر شارپ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایند تا افرادمان هر چه زودتر بتوانند پاسخگوی سؤالات شما باشند.

این مطلب را از دست ندهید   چگونه یک پرینتر شارپ قلم گرفته را تمیز کنیم

منبع: تعمیر پرینتر شارپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 7 =