نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر همچنان با مشکلات کیفی یا خطاهای هدچاپ مواجه هستید، ممکن است مشکلات دیگری در کار باشد. قبل از انجام هر اقدام دیگری، توصیه می شود هدچاپ و کارتریج های جوهر را چهار یا پنج بار دیگر تمیز کنید. همچنین، پرینتر شارپ خود را یک شبه از برق جدا کنید و نازل کارتریج‌های جوهر خود را مجدداً بررسی کنید تا مطمئن شوید که پر نیستند قبل از قرار دادن کارتریج پرینتر شارپ جدید، دوباره مراحل تمیز کردن دستی هدچاپ خود را انجام دهید. پس از مراحل اولیه، سعی کنید یک سند دیگر را چاپ کنید تا ببینید آیا تصاویر شما واضح هستند و هیچ رگه یا محو شدن وجود ندارد. اگر هنوز مشکلی در پرینتر شارپ شما وجود دارد، ممکن است وقت آن رسیده باشد که آن را به تعمیرگاهی ببرید که به طور خاص با مارکی که خریداری کرده اید کار می کند.

تمیز کردن دستی هدچاپ

راهنمای تمیز کردن دستی هدچاپ

کارتریج های جوهر قدیمی یا آسیب دیده نیز می توانند باعث مشکلاتی در عملکرد پرینتر شارپ شما شوند. اگر مراحل بالا مشکل را برطرف نکرده است، جایگزینی کارتریج شما می تواند راه حل باشد.

برای تمیز کردن دستی هدچاپ اگر سعی کرده‌اید هدچاپ را از طریق نرم‌افزار تمیز کنید، اما هنوز متوجه مشکلاتی در کارهای چاپی خود هستید، ممکن است لازم باشد آن را به صورت دستی تمیز کنید. باز هم، مهم است که هنگام برخورد با کارتریج های جوهر و هدچاپ مراقب باشید زیرا به راحتی آسیب می بینند.

  1. پرینتر شارپ را روشن کنید سپس درب دسترسی را باز کنید (این در مدل متفاوت است).
  2. کالسکه پرینتر شارپ به مرکز حرکت می کند و می توانید به هدچاپ و کارتریج دسترسی داشته باشید.
  3. قبل از اینکه دستگاه خود را از پریز برق جدا کنید – حدود 3 ثانیه صبر کنید تا کارتریج‌ها از حرکت بازایند.
  4. کارتریج ها را با بلند کردن یا فشار دادن روی زبانه ای که آنها را در جای خود نگه می دارد و بیرون می آورید خارج کنید (یکی یکی را بردارید و سعی کنید بیش از 30 دقیقه آنها را از پرینتر شارپ خارج نکنید).
  5. کارتریج ها را روی یک تکه کاغذ تمیز در کنار خود قرار دهید و مطمئن شوید که نازل از هر سطحی دور باشد.
این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع گیر کاغذ

تمیز کردن نقاط تماس کارتریج جوهر

  • برای تمیز کردن دستی هدچاپ از یک پارچه بدون پرز برای پاک کردن جوهر اضافی از کنتاکت های موجود در پایین هر کارتریج جوهر استفاده کنید، اما خود نازل را تمیز نکنید و لمس نکنید.
  • 7برای جلوگیری از آسیب، کنتاکت ها باید از هر سطحی دور باشند و نازل نباید به سمت پایین باشد، در غیر این صورت می توانید باعث تخلیه بقیه جوهر در محفظه شود (بهترین گزینه قرار دادن آن در کناره است).
  • اگر جوهر روی کنتاکت ها باقی مانده است، از یک سواب لاستیکی پنبه یا فوم مرطوب شده با آب بطری استفاده کنید تا به آرامی آن را تمیز کنید (توجه: از الکل یا هر مایع تمیزکننده دیگری برای تمیز کردن نقاط تماس یا سر چاپ استفاده نکنید).
  • قبل از تعویض کارتریج جوهر در پرینتر شارپ، نقطه تماس را با یک سواب تمیز خشک کنید یا اجازه دهید به مدت 10 دقیقه در هوا خشک شود.
  • وقتی کار با یک کارتریج تمام شد، آن را به پهلو روی کاغذ تمیز خود قرار دهید و از همین روش برای تمیز کردن بقیه کارتریج ها استفاده کنید.

تمیز کردن هد پرینتر شارپ

  • به دنبال نقاط تماس روی کالسکه چاپ در داخل پرینتر شارپ بگردید و با استفاده از یک پارچه بدون پرز آنها را به آرامی پاک کنید.
  • مطمئن شوید که جوهر روی مخاطبین پرینتر شارپ باقی نمانده است.
  • درست مانند کارتریج های جوهر، اگر در برداشتن جوهر اضافی مشکل دارید، از یک سواب پنبه و آب معدنی استفاده کنید تا تمیز شود.
  • حدود پنج دقیقه صبر کنید تا محفظه چاپ خشک شود و سپس کارتریج های جوهر را دوباره در پرینتر شارپ قرار دهید.
  • آنها را در جای خود بچسبانید و قبل از اینکه سیم برق را وصل کنید مطمئن شوید که ایمن هستند.
  • جلد را روی تمیز کردن دستی هدچاپ ببندید و قبل از تلاش برای چاپ هر سندی منتظر بمانید تا فرآیند اولیه سازی به پایان برسد.
این مطلب را از دست ندهید   خطاهای 10XX در پرینتر شارپ

بیشتر بدانید: رفع مشکل چاپ نکردن پرینتر شارپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 7 =