نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خطای ch در دستگاه کپی شارپ چیست و چگونه باید آن را رفع کرد؟

خوشبختانه هر مشکلی که برای دستگاه‌های کپی مدرن به وجود بیاید کد خطای منحصر به فردی بر روی نمایشگر آن‌ها نمایش داده می‌شود که شخص تعمیرکار با مشاهده آن کد خطا می‌تواند تشخیص دهد که دقیقاً چه مشکلی برای دستگاه کپی به وجود آمده است. یکی از رایج‌ترین خطاهایی که بر روی دستگاه فتوکپی شارپ نمایش داده می‌شود، کد خطای ch است. اگر شما هم با چنین کد خطای دستگاه فتوکپی مواجه شده‌اید و دوست دارید بدانید که خطای ch در دستگاه کپی شارپ به چه معناست و چگونه می‌توان آن را برطرف کرد؟ ادامه این مطلب را از دست ندهید.

پیغام خطای ch در دستگاه کپی شارپ چیست؟

  • خطای ch به صورت چشمک‌زن: اتمام تونر کارتریج یا سوختن چیپ کارتریج
  • خطای ch به صورت ثابت: باز بودن درب جلو یا بغل دستگاه کپی

خطای ch در دستگاه کپی شارپ در دو حالت خودش را نشان می‌دهد یا به صورت چشمک‌زن است یا به صورت ثابت. اگر خطای ch به صورت چشمک‌زن باشد یا به این معناست که تونر کارتریج به اتمام رسیده است و دستگاه کپی نیاز به شارژ کارتریج دارد یا اینکه چیپ کارتریج سوخته و باید آن را تعویض است. اما اگر خطای ch به صورت ثابت بر روی صفحه نمایش دستگاه کپی نمایش داده شود به این معنی است که درب جلو یا بغل دستگاه کپی باز است.

نحوه رفع خطای ch در دستگاه کپی شارپ چگونه است؟

  • خطای ch به صورت چشمک‌‌زن: شارژ کارتریج دستگاه کپی یا تعویض چیپ کارتریج (نیاز به عیب‌یابی دقیق دارد)
  • خطای ch به صورت ثابت: بستن درب جلو یا بغل دستگاه کپی
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر هیتر پرینتر

اگر خطای ch به صورت چشمک‌زن خودش را نشان داد ابتدا بهتر است تونر کارتریج را چک کنید اگر کارتریج دستگاه کپی را به تازگی شارژ کرده‌اید یعنی اینکه چیپ کارتریج دستگاه کپی به مشکل برخورده است و باید تعویض گردد. اما اگر خیلی وقت است که کارتریج دستگاه کپی را شارژ نکرده‌اید و هنگام کپی گرفتن شاهد افت کیفیت چاپ برگه‌ها در دستگاه کپی هستید یعنی اینکه تونر کارتریج دستگاه کپی شما به اتمام رسیده است و باید کارتریج دستگاه کپی خود را شارژ کنید. اگر خطای ch به صورت ثابت خودش را نشان داد باید باز بودن درب جلو یا بغل دستگاه کپی را چک کنید و درصورت باز بودن یکی از این درب‌ها آن را ببندید تا خطای ch در دستگاه کپی شارپ برطرف شود.

شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ توسط تکنسین‌های نمایندگی شارپ

اگر تونر یا جوهر دستگاه کپی شما به پایان رسیده است تنها کافیست که با نمایندگی رسمی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به محل مورد نظر اعزام شده و خدمات شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ را به بهترین شکل ممکن در محل به شما ارائه دهند. توجه داشته باشید که درصورت اتمام تونر کارتریج دستگاه کپی، کیفیت چاپ در این دستگاه به صورت چشم‌گیری افت می‌کند و برگه‌ها به صورت کاملا ناخوانا و سفید چاپ خواهند شد.

همانطور که اشاره کردیم خطای ch در دستگاه فتوکپی شارپ نمایش داده می‌شود که اگر به صورت چشمک‌زن باشد نشان می‌دهد که تونر کارتریج دستگاه کپی به اتمام رسیده است و نیاز به شارژ دارد. با وجود تمامی این نشانه‌ها به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که دستگاه کپی شما به شارژ کارتریج نیاز دارد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل آفلاین پرینتر در ویندوز

عیب‌یابی و تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل

در صورت بروز هرگونه مشکلی برای دستگاه فتوکپی شارپ می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل توسط نمایندگی رسمی شارپ استفاده کنید. تنها کافیست که با این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران آن به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ را به شما ارائه دهند. با استفاده از این خدمات ویژه که توسط نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ارائه داده می‌شود می‌توانید به صورت چشم‌گیری در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید چراکه دیگر مجبور نیستید دستگاه کپی خود را با هزار زور و زحمت به مرکز تعمیرات دستگاه کپی منتقل کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =