نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا پرینتر روشن نمی‌شود؟

پرینترها یکی از ابزارهای پر استفاده در دنیای امروز محسوب شده که در اثر عوامل مختلف مانند بی احتیاطی کاربران یا استهلاک قطعات داخلی پرینتر ممکن است دردرسر ساز هستند یکی از شایع‌ترین مشکلات پرینتر روشن نشدن آن است که متاسفانه دلیل مشخصی برای بروز آن وجود ندارد.

گاهی اوقات روشن نشدن پرینتر به دلیل استفاده‌ی طولانی مدت از آن بوده یا اینکه کاربر به مدت طولانی از آن استفاده نمی‌کند با ما همراه شوید تا به شناسایی و روش‌های جلوگیری از مشکل روشن نشدن پرینتر بپردازیم.

علت روشن نشدن پرینتر

روشن نشدن پرینتر بر اثر عوامل مختلفی ایجاد شده که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

استفاده‌ی مداوم از پرینتر

پرینترها معمولاً دارای ظرفیت چاپ مشخصی بوده که در دفترچه راهنمای آن‌ها ثبت می‌شود لذا کاربران باید به این موضوع دقت کرده و دستگاه را تحت فشار قرار ندهند.

عدم استفاده از پرینتر به مدت طولانی

بهتر است برای افزایش طول عمر دستگاه خود حداقل هفته‌ای یکبار آن را روشن کرده و یک برگه پرینت بگیرید در این صورت قطعات داخلی آن به کار افتاده و دچار فرسودگی نمی‌شوند.

خرابی برد فرمتر پرینتر

یکی دیگر از علل روشن نشدن پرینتر خرابی برد فرمتر پرینتر بوده که نقش اساسی در عملکرد بخش‌های مختلف پرینتر دارد متاسفانه این قطعه در صورت خرابی قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض دارد.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله‌ی ” مشکلات مربوط به خرابی بورد فرمتر پرینتر شارپ” مراجعه شود.

خرابی دکمه‌ی پاور پرینتر

گاهی اوقات دکمه‌ی پاور پرینتر در اثر استهلاک و استفاده‌ی مداوم از آن دچار مشکلات فنی شده که در این صورت پرینتر روشن نمی‌شود بعد آشنایی با علل روشن نشدن پرینتر در بخش بعدی با راهکارهایی جهت رفع مشکل مذکور آشنا خواهید شد.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر پرینتر AR-6020

آشنایی با روش‌های رفع مشکل روشن نشدن پرینتر

راه‌های زیادی برای رفع مشکل مذکور وجود داشته که کاربران قبل تماس با نمایندگی می‌توانند انجام دهند.

ابتدایی‌ترین روش، بررسی اتصالات جانبی دستگاه شامل کابل یو اس بی و اتصال دستگاه به شبکه است.

دکمه‌ی پاور پرینتر را بررسی کرده و در صورت لزوم قطعه‌ی معیوب را تعویض نمایید.

پرینتر را یکبار ریست (خاموش/ روشن) کنید.

نکته‌ی آخر اینکه برای افزایش طول عمر دستگاه هرگز بیش از حد به آن فشار نیاورده و حتماً به ظرفیت دستگاه خود توجه کنید همچنین پرینتر خود را به طور مداوم مورد استفاده قرار نداده و برای جلوگیری از فرسودگی قطعات داخلی حداقل یکبار در هفته از آن استفاده کنید.

نمایندگی محصولات شارپ یکی از ارائه دهندگان انواع خدمات در حوزه‌ی نصب و نگهداری پرینتر محسوب می‌شود. برای ثبت درخواست یا اعزام کارشناس به محل روی لینک زیر کلیک کرده یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =