نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با قابلیت‌های دستگاه کپی شارپ Am 400

دستگاه کپی شارپ Am 400 یکی از نمونه محصولات شرکت شارپ است که قابلیت فکس، اسکن، پرینت و کپی را به طور همزمان داشته و محبوبیت خاصی بین کاربران دارد. در این مقاله قابلیت‌های این دستگاه چند کاره مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های دستگاه کپی Am400

  • قابلیت چاپ 12 برگه در هر دقیقه؛
  • توانایی اسکن رنگی تصاویر و متون؛
  • تصاویر را با وضوح 600 * 600 dpi چاپ می‌کند؛
  • دارای ظرفیت چاپ 99 برگه به طور متوالی؛
  • اتصال از طریق پورت usb 2.0؛
  • ورودی دستگاه (کاست کاغذ) 200 برگه می‌باشد؛

آشنایی با مشخصات فنی دستگاه کپی Am400 شارپ

تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه چند منظوره لیزر بوده و مواد مصرفی آن تونر است. دستگاه کپی شارپ Am400 فرایند اسکن را در 3 ثانیه انجام داده و برای مصارف اداری گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

دستگاه چند کاره Am400 هم مانند تمام محصولات الکترونیکی بعد از مدتی مستهلک و نیاز به بازبینی دارد در ادامه برخی از خطاهای رایج این دستگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خطاهای رایج دستگاه کپی شارپ مدل Am400

ارور های رایج این دستگاه عبارتند از:

Paper Jam

خطای Paper Jam ممکن است به دلیل ورود چندین کاغذ به طور همزمان، تا شدن کاغذ، وجود سوزن یا منگنه، مچاله بودن کاغذ، خرابی غلطک های خروجی پرینتر و … اتفاق افتد و برای رفع خطای مذکور تمام این موارد باید بررسی شوند.

خطای CH

معمولاً خطای CH به دلیل بسته نبودن درب جلویی پرینتر یا عدم جاگیری درست کارتریج در دستگاه به وجود آمده و برای رفع این ارور لازم باید دستگاه کپی رابه دقت باز کرده و اجزای درونی آن بررسی شوند.

این مطلب را از دست ندهید   عدم دسترسی به درایور پرینتر

ارور F2

اغلب به دلیل قفل بودن دستگاه کپی Am 400 شارپ رخ داده و با وارد کردن کد ورودی مشکل بر طرف خواهد شد.

برای دریافت کد به راهنمای دستگاه کپی مراجعه کرده یا با نمایندگی شارپ تماس بگیرید در این بخش سعی کردیم شما را با رایج‌ترین خطاهای دستگاه چندکاره شارپ مدل Am 400 آَشنا کنیم اما متاسفانه تعداد خطاهای این ابزار به قدری زیاد بوده که به خاطر سپردن آن‌ها زمان بر و بی فایده است.

شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز تعمیرات تماس گرفته یا به سایت این مرکز به آدرس زیر مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: گیر کردن کاغذ در پرینتر شارپ

نحوه‌ی نصب درایور دستگاه کپی Am 400 شارپ

اغلب کاربران با نصب یا بروز رسانی ویندوز یا سیستم عامل کامپیوتر خود با مشکلاتی از قبیل عدم سازگاری یا شناسایی پرینتر توسط کامپیوتر مواجه می‌شوند.

نکته‌ی مهم اینکه درایور پرینتر یا دستگاه کپی بعد بروز رسانی سیستم عامل یا نصب مجدد ویندوز نیاز به بازیابی و راه اندازی مجدد دارد لذا مرکز تعمیرات این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا با توجه به ظرفیت دستگاه نسخه‌ی مناسب 32 یا 64 بیتی درایور را دانلود و نصب نمایند.

برای نصب درایور دستگاه کپی Am 400 ابتدا از طریق دانلود منیجر لینک مورد نظر را دریافت کرده سپس با استفاده از منوی Devices and Printers گزینه‌ی Add a printer (اضافه کردن پرینتر) را انتخاب و تا اتکام فرایند نصب پرینتر منتظر بمانید.

تعمیر دستگاه کپی Am 400 شارپ

تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات شارپ شامل: تعمیر درام، فیوزینگ، غلطک های ورودی، شارژ و نصب مجدد کارتریج و تونر شده و توسط متخصصین معتبر این مرکز انجام می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   بلید دستگاه فتوکپی شارپ

برای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات کلیک کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «قابلیت‌های دستگاه کپی شارپ Am 400»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + ده =