نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش مشخصات فنی پرینتر شارپ MX- M3050

جامعه‌ی امروزی علی رغم برخورداری از امکانات گسترده‌ی ارتباطی هنوز هم نیازمند برخی از ابزارهای مدرن اداری و سازمانی مانند چاپگرها می‌باشد این تجهیزات هر روز در حال پیشرفت بوده و گروهی از کسب و کارهای مختلف مانند مشاغل خانگی، مدیران مؤسسات اداری و خصوصی، طراحان حرفه‌ای و… را پشتیبانی می‌کنند. در این مقاله قصد داریم مشخصات فنی پرینتر شارپ MX- M3050 را در اختیار کاربران قرار دهیم.

بررسی امکانات کلی پرینتر MX- M3050

شرکت‌های بزرگی در طراحی و تولید پرینترها فعالیت داشته که در این میان کمپانی شارپ طی سال‌های گذشته توانسته جایگاه مناسبی بین رقبای خود کسب کند.

این شرکت در حوزه‌ی طراحی و تولید انواع ماشین آلات خانگی و اداری بسیار موفق عمل کرده و سهم بزرگی از بازار جهانی را کسب نموده. در این بخش برخی از قابلیت‌های پرینتر شارپ MX- M3050 مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

چندکاره بودن

پرینتر MX- M3050 شارپ توانایی کپی، چاپ، اسکن و فکس اسناد به طور همزمان را داشته که یک امتیاز بزرگ برای ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی محسوب می‌شود.

سرعت بالای چاپ

این پرینتر چند منظوره توانایی راه اندازی در 14 ثانیه را داشته از طرفی سرعت اولین کپی در این پرینتر 4.5 ثانیه می‌باشد.

سایر امکانات ویژه‌ی پرینتر MX- M3050 عبارتند از:

  • قابلیت اتصال به انواع گوشی هوشمند؛
  • ذخیره سازی فایل در حافظه‌ی 5 گیگا بایتی،
  • توانایی اتصال چندین دستگاه به طور همزمان؛
  • مهم‌تر از همه قابلیت چاپ در محیطی امن.

شایان ذکر است پرینتر شارپ مدل MX- M3050 مجهز به نمایشگر LCD بوده که امکان تغییر و تنظیم اسناد همچنین اشتراک گذاری آن‌ها را داشته و سبب افزایش وضوح و کیفیت این اسناد خواهند بود.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر مین برد دستگاه کپی شارپ

مزایای پرینتر MX- M3050 شارپ

یکی از مزیت‌های پرینتر چندکاره‌ی MX- M3050 قابلیت اتصال به خدمات ابری بوده که دو ویژگی انتقال اطلاعات و تعامل در کسب و کار را برای کاربران فراهم نموده از طرفی باساتفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند در هر محیط و شرایطی فایل‌های خود را به اشتراک بگذارند.

نصب و راه اندازی آسان

فناوری تخصصی پرینتر MX- M3050 سرعت راه اندازی این دستگاه را تا حد زیادی پایین آورده همچنین این پرینتر چندمنظوره قادر است تمام فرایندهای پیچیده‌ی کاری را در کمترین زمان انجام داده و به سرعت از حالت standby خارج شود.

آشنایی با مشکلات رایج پرینتر MX- M3050

پرینتر MX- M3050 شارپ در حوزه‌ی چاپگرهای چند منظوره قرار گرفته و توانایی اتصال به انواع گوشی، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ را دارد. این پرینتر بازدهی بالایی دشاته و به هیچ عنوان کاربر را ناامید و مأیوس نمی‌کند در ادامه برخی از مشکلات رایج این پرینتر عنوان می‌شود.

  • عدم اتصال به شبکه؛
  • چاپ خطوط سیاه روی کاغذ؛
  • گیر کردن کاغذ؛
  • شطرنجی شدن تصاویر چاپی؛
  • خاموش شدن ناگهانی پرینتر؛
  • عدم دسترسی به درایور پرینتر؛
  • عدم شناسایی پرینتر توسط کامپیوتر؛

تعمیر پرینتر شارپ MX- M3050

تعمیر پرینتر چند منظوره شارپ مدل MX- M3050 توسط تکنیسین‌های مجرب مرکز تعمیرات شارپ انجام می‌شود. کارشناسان این مرکز پس از تحویل محصول ابتدا آن را عیب یابی کرده سپس با بهره گیری از انواع ابزار آلات صنعتی اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب پرینتر می‌نمایند.

بدیهی است در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توان با شماره‌های مرکز، تماس حاصل کرده یا از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   خطای F2 در پرینترهای شارپ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هجده =