نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی تراشه کارتریج جوهر پرینتر شارپ: تراشه های کارتریج جوهر در محصولات شارپ  چندین هدف را انجام می دهند. این موارد شامل جلوگیری از نصب کارتریج جوهر شخص ثالث در پرینتر شارپ های و شناسایی خطاها و ارسال پیام های خطا به صفحه نمایش پرینتر شارپ  است.

مراحل عیب یابی تراشه کارتریج جوهر پرینتر شارپ

بیشتر مشکلات کارتریج جوهر از اشتباهات کاربر مانند نصب نادرست ناشی می شود. می ‌توانید تراشه کارتریج جوهر شارپ خود را با مشاهده و درک پیام‌ های خطایی که روی نمایشگر پرینتر شارپ ظاهر می‌ شود، عیب‌ یابی کنید.

عیب یابی تراشه کارتریج جوهر پرینتر شارپ

مرحله 1

کارتریج جوهر شارپ  را از پرینتر شارپ  خود خارج کنید. پرینتر شارپ  را خاموش کنید و سیم برق آن را از پریز جدا کنید. چند ثانیه صبر کنید، سپس پرینتر شارپ  را وصل کنید و آن را روشن کنید.

مرحله 2

کارتریج جوهر را در پرینتر شارپ  خود نصب کنید. دو دقیقه صبر کنید تا کارتریج شارژ شود و مقداردهی اولیه شود.

مرحله 3

صفحه نمایش پرینتر شارپ  را برای کد خطای E5 بررسی کنید. این کد خطا در پرینتر شارپ  Canon به این معنی است که کارتریج جوهر به درستی نصب نشده است. برای رفع این خطا، مراحل قبلی را تکرار کنید و کارتریج را به درستی نصب کنید و مطمئن شوید که برچسب روی کارتریج رو به بالا باشد.

مرحله چهارم تعمیر کارتریج پرینتر شارپ

اگر کارتریج جوهر را به درستی نصب کرده اید و نمی توانید چاپ کنید، صفحه نمایش پرینتر شارپ  را برای کد E8 بررسی کنید. کد E8 نشان می‌دهد که جاذب جوهر زباله پر است. برای پاک کردن خطای E8، درپوش محافظ پرینتر شارپ  را باز کنید تا هد چاپ کاملاً به سمت چپ حرکت کند. پرینتر شارپ  را خاموش کنید و آن را از منبع برق جدا کنید. کارتریج جوهر و پوشش محافظ پرینتر شارپ  را با فشار دادن دو گیره نگهدارنده در طرفین جدا کنید. با استفاده از یک جفت موچین، پدهای نمدی را از جاذب جوهر ضایعات صفحه جدا کنید. این سینی زیر جای کارتریج جوهر قرار دارد. پدها را در آب گرم بشویید و با دستمال کاغذی خشک کنید. اجازه دهید پدها در هوا خشک شوند و سپس مراحل جداسازی را به صورت معکوس تکرار کنید تا دوباره نصب شوند.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال پرینتر به شبکه

مرحله 5

صفحه نمایش پرینتر شارپ  را برای کد E4 بررسی کنید. این کد به این معنی است که کارتریج جوهر ندارد و باید تعویض شود.

مرحله 6

عیب یابی تراشه کارتریج جوهر پرینتر شارپ: صفحه نمایش پرینتر شارپ  را برای کد خطا E6502 بررسی کنید. این خطا نشان دهنده خطای موقعیت مخزن جوهر است. برای پاک کردن خطا، کارتریج جوهر خود را مجدداً نصب کنید و مطمئن شوید که به درستی در جای خود تراز شده است.

مقالات مرتبط:

علت صدا فتوکپی شارپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =