نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هارددیسک دستگاه کپی شارپ

هارددیسک دستگاه کپی شارپ بخش بسیار مهمی از این دستگاه است که همانند نسخه موجود در یک رایانه شخصی، تصاویری از هر سندی که اسکن شده، کپی شده یا از طریق ایمیل فرستاده شده است، ذخیره می کند. این جمله اهمیت هارددیسک را به خوبی نشان می دهد، لذا حصول اطمینان از اینکه دستگاه کپی نرم افزار امنیتی دارد و از آن برای محافظت از داده ها و اطلاعات ذخیره شده در برابر سوءاستفاده های احتمالی استفاده می کند،  بسیار حائز اهمیت است.

هارد دیسک در ماشین های کپی به دستگاه اجازه می دهد نیازهای چند منظوره خود را تامین کند و خود را با سایر لوازم اداری موجود در اداره و مرکز مورد نظر سازگار نماید. در تعمیر دستگاه کپی، بررسی هارددیسک بسیار اهمیت دارد، زیرا اطلاعات بسیاری را در خود جای داده که می تواند از لحاظ امنیتی برای کاربر بسیار حیاتی باشد.

وظایف هارددیسک دستگاه کپی شارپ

هارددیسک دستگاه کپی غالبا در دستگاه هایی وجود دارد که در مراکز بزرگ اداری و کپی قرار دارند و نیازمند برنامه های کاربردی چند منظوره هستند. این مدل از دستگاه ها حجم زیادی از کار را همزمان انجام می دهند و توسط بسیاری از کاربران به اشتراک گذاشته می‎شوند. هارددیسک دستگاه کپی شارپ نیازهای چند منظوره کاربر را برآورده می کند و با پروژه های کپی، چاپ، فکس و اسکن هماهنگ شود.

برای مثال هارددیسک دستگاه کپی شارپ اجازه می دهد که در آنِ واحد دو کاربر دستور کپی و پرینت و… را همزمان به دستگاه صادر کنند. هارددیسک دستگاه کپی پروژه های خود را در صف ذخیره می کند و به ترتیب فرمان های صادر شده را اجرا می کند.

این مطلب را از دست ندهید   دستگاه کپی MX-M232D شارپ

هارددیسک دستگاه کپی شارپ چگونه اطلاعات را ذخیره می کند؟

اطلاعات هارددیسک دستگاه کپی شارپ در دو حالت کلی قرار دارد؛ در حالت اول وقتی که هارد دیسک به حد آخر ذخیره سازی خود می رسد، اطلاعات جدید را روی داده های قدیمی تر ذخیره می کند و در حالت دوم هارددیسک دستگاه کپی شارپ هر داده ای را که چیزی روی آن نوشته نشود، به صورت نامحدود نگه می دارد تا زمانی که کاربر آنها را از طریق برنامه نرم افزاری یا به صورت دستی پاک کند.

تعمیر دستگاه کپی شارپ

دستگاه کپی شارپ از دستگاه های پر کاربرد در مدارس، ادارات و سازمان های بزرگ و کوچک است. به تناسب کارایی بالایی که دارد، استهلاک شدیدی را نیز ناچارا می پذیرد. در واحد اختصاصی تعمیر دستگاه کپی شارپ که تحت نظر مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، فضاهای تعمیراتی مجزا و مستقل وجود دارد که هر کدام مسئولیت تعمیر بخشی از دستگاه کپی را بر عهده دارند. این واحد ها تمام خدمات در حوزه نرم افزار و سخت افزار دستگاه کپی شارپ را پوشش می دهد.

تعمیرکاران و تکنسین های این واحد معتبر در زمینه کاری خود سال ها تجربه موفق و درخشان دارند. به راحتی می توانند با یک عیب یابی دقیق، مسیر تعمیر را انتخاب کنند و بر اساس آن پیش روند تا سلامت دستگاه بازگردد. در این مرکز ابزار و تجهیزات مدرن و با کیفیت بسیاری فراهم است که هر کدام بخش مهمی از مسیر تعمیر را حمایت می کنند. به علاوه برای تعویض قطعه نیز آرشیوی مجهز از لوازم جانبی دستگاه کپی شارپ در اختیار تعمیرکاران است که مسیر تعویض را برای آنها امن و ایمن ساخته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   7 راه عیب یابی آفلاینی پرینتر شارپ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − ده =