نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هیتر دستگاه کپی شارپ

تعمیر هیتر دستگاه کپی شارپ باید توسط تکنسینی انجام بگیرد که دوره های آموزشی بین المللی را پشت سر گذاشته و آشنا به قطعات، کارکرد و عیوب آن ها می باشند. نمایندگی فتوکپی شارپ با تلاش های فراوان توانسته است که برترین تکنسین های ایران را در مرکز خود گرد آورده و هر ساله برای به روز کردن اطلاعات، در کلاس های بین الملی شرکت دهد.

کارشناسان این مرکز به صورت کاملا تخصصی، تعمیرات مربوط به هیتر یا همان فیوزینگ را انجام می دهند. فیوزینگ قطعه ای است که عمل پختن تونر را بر روی کاغذ انجام می دهد. این حرارت از طریق چند قطعه ی کوچک به برگه انتقال پیدا می کند. تصور کنید که خروجی دستگاه کپی شما سفید باشد، یا اینکه سیاه بوده و در بیشتر مواقع دارای خطوط ریز و درشت باشد. آیا این کپی مورد رضایت مشتری است؟ با پاسخ نه، به شما توصیه می کنیم برای عیب یابی مشکل و در نتیجه تعمیر هیتر دستگاه کپی شارپ به ادامه ی مطالب توجه فرمایید. تعمیر دستگاه کپی با متد روز و با بهترین امکانات در این مرکز انجام می شود.

کارهیتر چیست؟

برای تعمیر هیتر دستگاه کپی شارپ ابتدا باید با این قطعه آشنایی کامل داشت و عیوب آن را شناسایی کرد. هیتر یا فیوزینگ قطعه ای است که به پروسه ی چاپ خاتمه می دهد. تونر به وسیله ی ابزارهای مختلف روی درام انتقال پیدا کرده سپس روی کاغذ ریخته می شود. حالا نیاز به حرارت مناسبی است که از دو طرف موجب پختن تونر شود تا از کاغذ جدا نگردد و سند چاپی به خوبی از دستگاه خارج شود.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با پنل فتوکپی شارپ

اگر برای شما اتفاق افتاده باشد که در هنگام خروج کپی از دستگاه، برگه ها را لمس کرده باشید، متوجه حرارت آن ها شده و احساس می کنید که داغ هستند. این هیتر دستگاه کپی شارپ است که موجب داغ شدن آن ها می شود. با این نقش مهم، حتما به اهمیت تعمیر آن نیز پی برده اید. اگر این قطعه دچار مشکل شده باشد، به طور حتم کپی خارج شده معیوب بوده و قابل قبول نیست. در ادامه به عیوب و تعمیر هیتر دستگاه کپی شارپ می پردازیم.

عیب یابی هیتر دستگاه کپی شارپ

گفتیم که هیتر از بخش های کوچکتری از قبیل لامپ، هات رولر و پرس رولر تشکیل شده است. نقش آن را هم پختن تونر عنوان کردیم. کمپانی های تولید کننده ی ماشین های اداری دائم در حلا مجهز کردن تولیدات خود مخصوصا کپی هستند. این دستگاه ها با قابلیت نمایش ارور، خرابی قطعات مختلف را نشان می دهند. اگر دستگاه کپی شارپ شما دارای این ویژگی نمی باشد، می توانید از وجود خطوط اضافی در برگه متوجه این مشکل شوید. هنگامی که از خرابی فیوزینگ اطمینان حاصل کردید می توانید برای تعویض یا تعمیر هیتر دستگاه کپی شارپ به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید.

نحوه ی تعمیر فیوزینگ فتوکپی شارپ

فیوزینگ یا هیتر قطعه ای است که از قطعات ریزتر بسیاری تشکیل شده که اگر هر کدام آن ها دچار مشکل شوند، به طور حتم عملکرد کل دستگاه مختل خواهد شد. تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی شارپ نیاز به شناخت تمام این زیر مجموعه ها، نقش، عملکرد و عیوب آن ها دارد. نمایندگی فتوکپی توشیبا از تیمی حرفه ای تشکیل شده است که دوره های تخصصی بین المللی را پشت سر گذاشته و آمادگی خود را برای رفع انواع مشکلات این قطعه اعلام داشته اند. کارشناسان این مرکز با بررسی دقیق و همه جانبه ی دستگاه کپی در خواهند یافت که آیا با تعمیر قطعه عملکرد اولیه دستگاه باز می گردد؟ در صورتی که خلاف این قضیه صادق شود، با صلاح دید تکنسین همچنین کسب اجازه از کاربر، اقدام به تعویض این قطعه با نمونه ای اصل می شود تا عملکرد درست دستگاه باز گردد.

این مطلب را از دست ندهید   دانستنی های پرینتر لیزری
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =