نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه های مقایسه کارتریج اورجینال و تقلبی

بسیاری از کاربران به اشتباه تصور می کنند با تهیه محصولات مشابه کارتریج اورجینال شارپ و یا اصطلاحا کپی میتوانند در هزینه های مربوط به پرینتر خود صرفه جویی نموده، همچنین انتظار پرینتی با کیفیت مشابه از آن دارند؛ در صورتی که اکثر کارتریج های تقلبی علاوه بر افت کیفیت چاپ برگه ها، در طولانی مدت به سایر سخت افزارهای مربوط به چاپ بخصوص در پرینترهای جوهر افشان آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند؛ از طرف دیگر برخی فروشندگان سودجو برای کسب درآمد بیشتر اقدام به فروش کارتریج ها تقلبی با قیمت اورجینال می نمایند پس ضروریست کاربران با نحوه تشخیص محصولات اورجینال شارپ آشنایی کامل را داشته باشند.

لوگو و هولوگرام معتبر کار تریج اورجینال شارپ

اغلب کارشناسان توصیه می کنند قبل از خرید هر قطعه از پرینتر شارپ به برچسب هولوگرام و لوگو درج شده بر روی جعبه آن دقت نموده و از همین طریق به راحتی کارتریج های تلقبی را شناسایی نمایند؛ البته این راه کار زمانی مناسب است که جعبه کارتریج در دسترس باشد، در غیر اینصورت می توانید از روش های گفته شده در ادامه استفاده کنید.

بررسی بدنه کارتریج

یکی از نکات اصلی که هنگام خرید کارتریج باید دقت نمایید، سالم بودن بدنه آن می باشد به طوری که هیچ گونه خط یا خشی بر روی آن مشاهده نشود یا جوش هایی کوچک پلاستیکی جهت جلوگیری از خروج جوهر یا پودر وجود نداشته باشد، چون برخی فروشندگان برای فروش کارتریج های شارژ شده یا ارزان قیمت به عنوان کارتریج نو، پس از پر کردن جوهر روی بدنه جوش های قرار می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   ارور 0xc19a0003 پرینتر شارپ

 علاوه بر این کارتریج های تقلبی بدنه نسبتا ضعیف تری داشته لذا می توانید با کمی دقت یا با کمک افراد متخصص متوجه ناهماهنگی های موجود بر روی بدنه آن شوید.

قیمت ثابت کارتریج اورجینال شارپ

یکی از راه های ساده شناسایی کاتریج های تقلبی، قیمت ارزان تر آن نسبت به کارتریج های اورجینال شارپ می باشد، چون ساخت کارتریج های اصلی برای شرکت شارپ هزینه های زیادی به همراه دارد، بنابراین قیمت آن نسبت به نوع کپی بیشتر بوده و نمی تواند نوسانات قیمتی زیادی در بازار داشته باشد؛ لذا هرگز در زمان خرید کارتریج های شارپ به دنبال قیمت های پایین و ارزان نگردید.

فواید استفاده از کارتریج اورجینال شارپ

کارتریج های اصلی شارپ به دلیل کیفیت بالای جوهر و قطعات به کار رفته در آن به مرور زمان دچار افت نگردیده و می توانید صفحات را با وضوح روز اول پرینت نمایید؛ اما در مورد کارتریج های غیر اورجینال این مسئله صدق نکرده و با گذشت زمان و وضوح تصاویر چاپ شده کاهش می یابد.

علاوه بر این اغلب کارتریج های تلقبی باعث ریختن جوهر یا تونر به قسمت های داخلی پرینتر گردیده و این مسئله در طولانی مدت به قطعات داخلی آسیب وارد می نماید؛ از جمله حساس ترین قسمت پرینتر نسبت به این مشکل، می توان به سیستم چرخ دنده ای پرینتر اشاره نمود، که در صورت خرابی هزینه زیادی به کاربران بابت تعمیر متحمل می کند.

دیگر فواید اصلی استفاده از کارتریج اورجینال پرینتر شارپ، بهره وری بالای این قطعات می باشد، به طوری که شما می توانید 50 درصد بیشتر از سایر کارتریج ها، پرینت پی در پی بوسیله آن انجام دهید و این موضوع می تواند به کاهش هزینه های جاری پرنتر کمک بزرگی کند، چرا که با یک بار شارژ شما قادر به پرینت صفحات بیشتری هستید و همچنین نیاز به تعمیر تا حد چشمگیری در این کارتریج ها کاهش می یابد.

این مطلب را از دست ندهید   درام پرینتر لیزری

 بنابراین در زمان تهیه کارتریج برای پرینتر شارپ یا شارژ نمودن آن بهترین کار استفاده از خدمات نمایندگی های این شرکت بوده تا علاوه بر اطمینان از اصبل بودن تجهیزات به کار رفته و همچنین کیفیت بالای جوهر، از آسیب های احتمالی به پرینتر خود پیشگیری نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهار =