نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع گرفتگی سر چاپ پرینتر شارپ

گرفتگی سر چاپ پرینتر شارپ: هدهای پرینتر شارپ شما همان چیزی است که جوهر را روی کاغذ می ‌گذارد. وقتی این مکانیسم ‌های کوچک با جوهر خشک شده یا تکه‌ های کاغذ مسدود می‌شوند، ممکن است رگه‌ها و توزیع ناهموار جوهر را در مواد چاپی خود مشاهده کنید.

پاک کردن هد پرینت گرفتگی می‌تواند زمان و تلاش لازم را داشته باشد، در حالی که جلوگیری از گرفتگی فقط به دقت و نگهداری منظم نیاز دارد.

گرفتگی سر چاپ پرینتر شارپ

استفاده منظم

ساده ترین راه برای شفاف نگه داشتن هد های پرینتر شارپ و در حالت کارکرد مناسب، استفاده منظم از پرینتر شارپ است. این کار باعث می شود جوهر به خوبی جریان داشته باشد و از خشک شدن آن بر روی سرها جلوگیری می کند.

از پرینتر شارپ خود هر چند روز یا حداقل یک بار در هفته استفاده کنید تا هد های چاپ را با جوهر تازه مرطوب نگه دارید. هر چه بیشتر بدون استفاده بنشینند، احتمال خشک شدن جوهر باقی مانده روی سر و ایجاد گرفتگی بیشتر می شود.

نظافت منظم

حتی اگر هر روز از پرینتر شارپ خود استفاده می کنید. ممکن است چند قطره جوهر در لوله ای که از کارتریج های جوهر منتهی می شود یا روی خود هد های چاپ خشک شده باشد. حداقل یک بار در ماه از چرخه تمیز کردن پرینتر شارپ خود استفاده کنید تا بقایای جوهر موجود در هد ها را پاک کنید.

تکه های ریز کاغذ می توانند در داخل دستگاه و هد های چاپ نیز گیر کنند. بنابراین هر زمان که تمیز کردن ماهانه هد چاپ خود را انجام می دهید. از مقداری هوای کنسرو شده برای خارج کردن گرد و غبار یا کاغذ استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اشتراک گذاری پرینتر در شبکه

ذخیره سازی برای گرفتگی سر چاپ پرینتر شارپ

اگر قصد ندارید از پرینتر شارپ خود برای مدت طولانی استفاده کنید، کارتریج های جوهر را بردارید و آنها را محکم در پلاستیک بپیچید تا تازه بمانند. این کار همچنین از چکیدن جوهر به لوله ها و هد های چاپ، خشک شدن و ایجاد گرفتگی جلوگیری می کند.

بسته به پرینتر شارپ خود، ممکن است بتوانید هد های چاپ را برای تمیز کردن یا ذخیره سازی جدا کنید. برای اطلاعات در مورد ذخیره سازی طولانی دستگاه خود، دفترچه راهنمای پرینتر شارپ یا وب سایت سازنده را بررسی کنید.

پرینتر شارپ را خاموش کنید

هنگامی که پرینتر شارپ شما روشن است، هدهای چاپ را حرکت می دهد و جوهر را گرم می کند تا برای استفاده آماده شود. اگر پرینتر شارپ را در خود دستگاه خاموش نکنید تا بتواند کالسکه را به حالت “خانه” خود بازگرداند. جوهر و هدهای چاپ خشک می شوند و مسدود می شوند. هرگز پرینتر شارپ را از طریق نوار برق یا محافظ برق خاموش نکنید.

در عوض، از دکمه روشن/خاموش روی پرینتر شارپ استفاده کنید. با این کار میتواند به درستی خاموش شود تا از هدهای چاپ و جوهر در برابر آسیب یا خشک شدن محافظت شود.

مقالات مرتبط:

تعمیر برد پاور دستگاه کپی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =