نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلیل چاپ نکردن نوشته در پرینتر شارپ: کشیدن برخی از چاپ هایی که دارای تصاویر رنگی کامل و پر جنب و جوش هستند، اما متن سیاهی را که قرار است روی صفحه باشد، از دست داده اند، ممکن است گیج کننده باشد.- هر دو مدل سیمی و بی‌سیم – از کارتریج‌های رنگی و مشکی جداگانه استفاده می ‌کند که می ‌توان از آنها برای جداسازی مشکل پرینتر شارپ استفاده کرد. اگر چاپ های رنگی دریافت می کنید، دستگاه تا حدی کار می کند: مشکل کار کردن جوهر سیاه است.

دلیل چاپ نکردن نوشته در پرینتر شارپ
کم شدن رنگ جوهر دلیل چاپ نکردن نوشته در پرینتر شارپ

پرینتر شارپ های مدرن معمولاً هنگام اطلاع دادن به کاربر در صورت کم شدن یا خالی بودن کارتریج جوهر، بیش از حد مشتاق هستند. علیرغم اشتیاق به اطلاع کاربر از خرید جوهر آتی، پیام ممکن است همیشه قبل از اینکه سطح جوهر پایین مشکل ساز شود نمایش داده نشود. اگر پرینتر شارپ به کاربر هشدار دهد که کارتریج سیاه کم است، متن سیاه رنگ پریده یا اصلا چاپ نمی شود. علاوه بر این، سنسور سطح جوهر ممکن است آسیب دیده باشد یا در خواندن آن نادرست باشد. زمانی که کارتریج جوهر کم است، عمل عادی این است که آن را تعویض کنید. با این حال، اگر کارتریج در مراحل اولیه کم شدن است، ممکن است بتوانید با برداشتن آن از پرینتر شارپ و تکان دادن آن، چند پرینت دیگر از آن بگیرید.

جوهر سیاه مسدود شده است

این احتمال وجود دارد که مقداری کثیفی یا جوهر خشک شده در اطراف کارتریج جوهر سیاه یا کانکتور پرینتر شارپ ایجاد شده باشد. V305 دارای عملکرد تمیز کردن خودکار است که از طریق صفحه نمایش دستگاه قابل دسترسی است. برای تمیز کردن هدهای پرینتر شارپ ، “Maintenance” را از منوی اصلی پرینتر شارپ انتخاب کرده و گزینه “Clean Cartridges” را انتخاب کنید. با این حال، تمیز کردن داخلی ممکن است کافی نباشد.
دلیل چاپ نکردن نوشته در پرینتر شارپ: برای تمیز کردن دستی کارتریج جوهر سیاه، واحد پایه اسکنر را بلند کنید، اهرم کارتریج جوهر سیاه را فشار دهید، کارتریج جوهر خالی را بردارید و به آرامی کانکتور کارتریج جوهر سیاه را با پارچه ای که کمی با آب مقطر یا الکل مالشی مرطوب شده است پاک کنید. به آرامی کانکتور کارتریج را در حامل کارتریج با همان پارچه پاک کنید، کارتریج جوهر مشکی را دوباره وارد کنید و واحد پایه پرینتر شارپ را ببندید.

این مطلب را از دست ندهید   گرفتگی سر چاپ پرینتر شارپ

سر پرینتر شارپ خارج از تراز

جوهر سیاه ممکن است نشان داده نشود زیرا سر پرینتر شارپ به شدت از تراز نیست. برای تصحیح تراز هد پرینتر شارپ ، گزینه “Maintenance” را در صفحه نمایش V305 انتخاب کنید و گزینه “Align Ink Cartridges” را انتخاب کنید. V305 چندین صفحه تست تراز را برای اصلاح پیکربندی خود چاپ می کند. اگر جوهر مشکی در تست تراز نشان داده نشد و قبلاً تمیز شده باشد و جوهر آن کم نباشد، نشان‌دهنده معیوب بودن کارتریج و نیاز به تعویض است. تراز کردن یک مرحله ضروری هنگام نصب کارتریج جوهر جدید است.

مشکل درایور دلیل چاپ نکردن نوشته در پرینتر شارپ

نرم افزاری که پرینتر شارپ را اجرا می کند ممکن است مقصر نبود جوهر سیاه باشد. برای رد درایور پرینتر شارپ بد، جدیدترین درایور های پرینتر شارپ موجود را از طریق وب سایت Dell یا از طریق Windows Update مایکروسافت نصب کنید. درایور های قدیمی که روی نسخه جدیدتر ویندوز اجرا می شوند ممکن است مسئول خطاهای چاپ باشند.

مقالات مرتبط:

تعمیر درام پرینتر

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + ده =