نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تمیز کردن محفظه های جوهر در پرینتر شارپ: اگر جوهر به محفظه جوهر پرینتر شارپ نشت کند – که به عنوان گهواره یا کالسکه نیز شناخته می شود – می تواند باعث لکه یا لکه های جوهر روی اسناد شما شود. علاوه بر ایجاد آشفتگی، می تواند کسب و کار شما را شلخته یا غیرحرفه ای جلوه دهد. برای رفع این مشکل به سواب های پنبه ای، دستمال کاغذی و یک بطری آب مقطر نیاز دارید. اگر کنتاکت‌های کارتریج‌های جوهر را بیش از 30 دقیقه بیرون از پرینتر شارپ بگذارید، خشک می‌شوند و به درستی کار نمی‌کنند، بنابراین باید این فرآیند را نسبتاً سریع انجام دهید.

تمیز کردن محفظه های جوهر در پرینتر شارپ

آماده سازی برای تمیز کردن محفظه های جوهر در پرینتر شارپ

قبل از اینکه محفظه های جوهر را تمیز کنید، باید ابزارهای خود را آماده کنید تا بتوانید به طور موثر کار کنید. دستمال کاغذی بگیرید تا کارتریج های جوهر را روی آن قرار دهید. این امر باعث کاهش آلودگی ناشی از نشت می شود. یک یا دو حوله کاغذی را دو بار از وسط تا کنید، سپس آب را روی دستمال کاغذی و پنج یا شش تکه پنبه بریزید. بیشتر مقدار اضافی را فشار دهید.

دسترسی به خلیج های جوهر

پرینتر شارپ را روشن کنید و درب محفظه داخلی را باز کنید. دست خود را روی سیم برق بگذارید و منتظر بمانید تا محفظه کارتریج جوهر به وسط دستگاه حرکت کند. هنگامی که این اتفاق افتاد، سیم برق را جدا کنید. این کار خطر برق گرفتگی را از بین می برد و در عین حال اطمینان حاصل می شود که کالسکه هنگام تمیز کردن سوله ها حرکت نمی کند. کارتریج های جوهر را بردارید و روی دستمال کاغذی قرار دهید. در بیشتر موارد، باید یک زبانه روی کارتریج یا محفظه جوهر را فشار دهید تا قفل آن باز شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات تعویض کارتریج پرینتر شارپ

تمیز کردن محفظه های جوهر

ابتدا جای جوهر را با دستمال کاغذی پاک کنید. از سواب های پنبه ای برای گوشه ها استفاده کنید و جوهر چسبنده یا سفت شده را پاک کنید. در صورت لزوم سواب ها و دستمال کاغذی بیشتری را مرطوب کنید و کارتریج های جوهر را نیز پاک کنید.

بستن محفظه جوهر

کارتریج های جوهر را دوباره وارد کنید و سیم برق را وصل کنید. درب محفظه داخلی را ببندید. برای اطمینان از عملکرد صحیح پرینتر شارپ ، یک صفحه آزمایشی چاپ کنید.

مقالات مرتبط:

خرابی سیم برق پرینتر شارپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =