نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر فتوکپی شارپ AR-6020N

تعمیر فتوکپی شارپ AR-6020N یک امر تخصصی بوده و با استفاده از تجهیزات مناسب انجام می گیرد. دستگاه کپی شارپ  AR-6020N یکی از دستگاه های مناسب جهت استفاده در ادارات و دفاتر فنی است. اگر از کاربران این دستگاه باشید می توانید از طریق آن علاوه بر کپی، پرینت و اسکن را هم انجام دهید. بنابراین AR-6020N را می توان یک دستگاه چندکاره دانست. این فتوکپی می تواند کپی و اسکن را تا سایز A3 انجام دهد. سرعت کپی در این دستگاه برابر با 20 صفحه در دقیقه بوده و به نظر برای چنین دستگاهی بسیار مناسب است.

البته نباید غافل بود که این فتوکپی شارپ قابلیت چاپ دو رو داشته و می توانید پرینت های خود را به صورت دو رو انجام دهید. از قابلیت های دیگر این فتوکپی، سیستم تغذیه‌ی خودکار 100 برگی ADF برای کپی و اسکن اسناد است. برای شناخت ویژگی های بیشتر این دستگاه حتما مقاله دستگاه فتوکپی شارپ مدلAR-X201  را مطالعه کنید. مراقبت از دستگاه و انجام سرویس های دوره ای، مهمترین شرط استفاده دائم از این دستگاه است. در صورتی که مبادرت به این کار نکنید و یا از مواد مصرفی و کاغذهای نامرغوب در دستگاه شارپ استفاده کنید، قطعاً با خرابی های متعددی مواجه می شوید و باید برای تعمیر دستگاه کپی اقدام کنید.

تعمیر کاغذکش فتوکپی شارپ AR-6020N

کاغذکش یا پیکاپ رولر دستگاه کپی شارپ همانند کاغذکش پرینتر، وظیفه انتقال کاغذ از سینی به درون دستگاه را بر عهده دارد. اگر به هر دلیلی کاغذ به داخل هدایت نشود و یا اینکه در مسیر چاپ گیر کند احتمال خرابی پیکاپ رولر بسیار زیاد است. البته خرابی کاغذکش نشانه های دیگری نیز دارد که می توان به صدای ناهنجار در هنگام کشیدن کاغذ به دستگاه کپی، چروک شدن و کرکره ای شدن کاغذ در هنگام ورود و سرعت کم در هنگام حرکت کاغذ در فیدر کاغذ کش اشاره کرد.

این مطلب را از دست ندهید   تونر پرینتر لیزری

در مرکز تعمیر فتوکپی شارپ AR-6020N برای رفع مشکل کاغذکش، در صورتی که امکان تعمیر وجود داشته باشد آن را تعمیر می کنند. البته در اغلب مواقع تکنسین ها توصیه می کنند پیکاپ رولر تعویض شود. این امر باعث رفع دائمی مشکل دستگاه می شود.

تعمیر پاور فتوکپی شارپ AR-6020N

پاور یا منبع تغذیه که از آن با برد پاور نیز یاد می کنند بخش اصلی تأمین کننده انرژی الکتریکی دستگاه محسوب می شود. انتقال دستور از سیستم به دستگاه کپی و تامین انرژی آن برای اعمال فرآیند کپی به وسیله ی برد پاور انجام می شود. خرابی این قطعه می تواند مشکلات متعددی در دستگاه ایجاد کند که از جمله آن روشن نشدن دستگاه است. حجم کاری بالا و نوسان برق دو دلیل اصلی در خرابی برد پاور هستند.

خرابی برد پاور نیازمند توجه زیادی بوده و جهت استفاده از دستگاه لازم است تا تعمیر فتوکپی شارپ AR-6020N در اسرع وقت انجام گیرد. برد پاور از قطعاتی است که امکان تعمیر آن وجود دارد. با این حال اگر آسیب دیدگی آن زیاد باشد، بهترین گزینه، تعویض برد پاور است.

تعمیر فیوزینگ فتوکپی شارپ AR-6020N

فیوزینگ، با گرم کردن تونر ریخته شده روی کاغذ آن را برای حک کردن تصویر مورد نظر آماده می کند. این امر اصلی ترین دلیل گرم بودن کاغذ پس از خارج شدن از دستگاه است. در صورتی که فیوزینگ دستگاه کپی دچار مشکل شود پیغام هایی در دستگاه نشان داده می شود. همچنین ایجاد خطوط روی کاغذ و کاهش کیفیت چاپ نیز از علائمی است که تعمیر فتوکپی شارپ AR-6020N را به دلیل خرابی فیوزینگ ضروری می کند.

این مطلب را از دست ندهید   عوامل کار نکردن پرینتر شارپ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =