نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شارژ کارتریج انواع پرینترهای شارپ

شما چه از کاربران پرینترهای لیزری باشید و چه جوهر افشان، نیاز به شارژ کارتریج در زمان اتمام تونر (در لیزری) یا جوهر (در جوهر افشان) آن پیدا خواهید نمود.

نظافت قطعات پرینتر

شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده کارتریج پرینتر برای سود بیشتر خود، راهنمای شارژ کارتریج را در اختیار کاربران قرار نمی دهند تا کاربر ناچار شود کارتریج جدید تهیه نماید. دانستن نحوه شارژ کارتریج، باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه اضافی خواهد شد.

در ادامه با ما همراه باشید تا از چگونگی شارژ کارتریج پرینتر شارپ خود، بیشتر بدانید.

برای شارژ تونر پرینترهای لیزری:

  1. محیط کار خود را با قرار دادن روزنامه و حوله، از رنگ تونر ها محافظت کنید تا محیط اطراف کثیف نشود. در هنگام کار نیز از دستکش استفاده کنید.
  2. مخزن نگهدارنده را روی کارتریج تونر قرار دهید. چک کنید ببینید آیا مخزن نگهداری، سوراخی برای پر کردن دارد یا نه. برخی از کارتریج ها یک سوراخ پر شده با یک درپوش پلاستیکی دارند که می توانید به راحتی آن را بردارید. اگر هم سوراخی نیافتید، باید آن را ایجاد کنید.
  3. قیف را از نوک آن به داخل سوراخ کارتریج وارد کنید و بطری تونر را با احتیاط و زاویه دار، رو به روی سر قیف قرار دهید و ضربه ای به آن بزنید تا به آرامی پودر به داخل مخزن وارد شود.
  4. حفره از پیش وجود داشته را با همان درپوش پلاستیکی اش بپوشانید و سوراخ تازه ایجاد شده را هم به وسیله ورقی از جنس فلز، به منظور آب بندی بپوشانید.
  5. کارتریج را به آرامی به صورت افقی تکان دهید تا تونر به صورت یکدست پخش شود.
  6. کارتریج را در جایگاه خود در چاپگر نصب کنید.
  7. برخی از پرینتر ها بعد از پر کردن پودر تونر کارتریج، از کار خواند افتاد. در این مواقع شما ملزم به تعویض فیوز هوشمند چاپگر خواهید بود.
این مطلب را از دست ندهید   تفاوت جوهر و تونر

برای شارژ جوهر پرینترهای جوهری:

  1. ابتدا محیط کار خود را با قرار دادن چند رول دستمال کاغذی و نوار چسب بر روی میز، آماده سازید.
  2. درب پرینتر را ببندید و کارتریج خالی از جوهر را از پرینتر خارج کنید.
  3. کارتریج را بر روی دستمال دو لایه ای قرار دهید.
  4. برچسب کارتریج را کنار بزنید تا سوراخ های روی آن را مشاهده کنید.
  5. سوراخ های کارتریج که در داخلشان اسفنج تعبیه شده است را با سوزن باز کنید.
  6. دستور العمل های کیت درباره این که بدانید کدام سوراخ برای وارد کردن کدام رنگ است، را دنبال کنید. می توانید از یک خلال دندان جهت شناسایی رنگ های مربوط به هر مخزن استفاده کنید و آن ها را در داخل سوراخ ها، فرو نمایید تا از قرار دادن رنگ اشتباه جلوگیری شود.
  7. سرنگ های پر شده از رنگ را به داخل سوراخ ها فرو ببرید و رنگ را تا جایی که خروج رنگ از سوراخ های کارتریج را مشاهده کنید. آن گاه تزریق را متوقف کنید.
  8. سوراخ های کارتریج را با نوار چسب پوشش دهید. اطمینان حاصل کنید که هیچ جوهری از سوراخ های بالایی نشت نمی کند. مراقب باشید رنگ ها را با یکدیگر ترکیب نکنید.
  9. کارتریج را تنها با یک دستمال کاغذی، بدون استفاده از آب تمیز کنید. سپس کارتریج را در جایگاه خود در پرینتر قرار دهید.
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =