نمایندگی تعمیر پرینتر شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گیر کردن کاغذ پرینتر شارپ یک خطر شغلی در کار اداری است. یک دقیقه زمانی که محصول نهایی شما از دستگاه خارج می‌شود، احساس کارآمدی و موفقیت می‌کنید، و لحظه بعد به نام پرینتر شارپ خود لعنت می‌فرستید زیرا تکه‌های کاغذ پرینتر مچاله شده را باز می‌گرداند یا به طور کامل خاموش می‌شود. در حالی که گیر کردن گاه به گاه پرینتر شارپ اجتناب ناپذیر است، نحوه واکنش شما به آن تعیین می کند که این رویداد واقعاً چقدر فاجعه آمیز است. پاسخ سازنده به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که روز شما در سریع‌ترین زمان ممکن به مسیر درست برمی‌گردد. اگرچه ضربه زدن به پرینتر شارپ ممکن است رضایت بخش باشد، اما وضعیت شما را بهبود نمی بخشد. در عوض، در اینجا راه درستی نحوه رفع گیر کاغذ پرینتر شارپ آورده شده است.

نحوه رفع گیر کاغذ

نحوه رفع گیر کاغذ پرینتر شارپ

برای نحوه رفع گیر کاغذ اولین دستور کار: اجازه ندهید ناامیدی شما را تحت تاثیر قرار دهد. مواجهه با گیر کردن کاغذ می‌تواند دردسرساز باشد، اما از دست دادن خونسردی و انحراف شدید خود روی کاغذ گیر کرده پرینتر شارپ هیچ سودی برای شما (یا پرینتر شارپتان) ندارد. در عوض، چند نفس عمیق بکشید و مراحل زیر را امتحان کنید.

(توجه: این مراحل بیشتر برای پرینتر شارپهای کاربرد دارند، اما باید برای اکثر مدل‌های پرینتر شارپ استاندارد اعمال شوند. برخی از پرینتر شارپهای جدید دستورالعمل‌های تشخیصی و پشتیبانی از پرینتر شارپ را ارائه می‌دهند،

بنابراین در صورت موجود بودن، حتماً این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. همچنین عاقلانه است که با آنها مشورت کنید. اسناد پرینتر شارپ شما، که باید شامل دستورالعمل‌هایی برای رسیدگی به گیر کردن کاغذ در مدل خاص شما باشد.)

این مطلب را از دست ندهید   دولوپر دستگاه کپی شارپ

خاموش کردن پرینتر شارپ

برای نحوه رفع گیر کاغذ این تضمین می کند که فشار دادن داخل پرینتر شارپ برای شما ایمن است و همچنین به محافظت از پرینتر شارپ در برابر آسیب های مکانیکی کمک می کند. با لغو کارهای چاپی که در حال انجام هستند شروع کنید و سپس دستگاه را خاموش و از برق بکشید.

هنگامی که پرینتر را جدا کردید، آن را جابجا کنید (در صورت لزوم) تا بتوانید به پشت دستگاه دسترسی داشته باشید. (اگر گیر کردن کاغذ درست کنار سینی کاغذ اتفاق نیفتاده باشد، این کار مفید خواهد بود.) اگر از پرینتر شارپ لیزری استفاده می کنید، قبل از رفتن به مراحل بعدی، تقریباً 30 دقیقه به آن فرصت دهید تا خنک شود.

خارج کردن تمام کاغذ پرینتر شارپ

برای نحوه رفع گیر کاغذ هنگامی که کاغذ پرینتر شارپ وارد پرینتر می شود، بسیاری از گیر کردن کاغذ رخ می دهد، بنابراین از سینی کاغذ شروع کنید. هر کاغذی را از سینی جدا کنید تا بتوانید داخل دستگاه را به وضوح ببینید.

اگر کاغذ در ورودی پرینتر شارپ گیر کرده است، به آرامی و به آرامی آن را یکی یکی بیرون بکشید و از وسط پشته شروع کنید. پس از برداشتن ورق های بزرگ، دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تکه های کوچکی از کاغذ باقی نمانده است.

در مرحله بعد، کاغذی را که در سینی نشسته بود برای علائم آسیب بررسی کنید و هر کاغذی که پاره یا مچاله شده است را بازیافت کنید. سپس با احتیاط کاغذ باقیمانده را دوباره روی هم قرار دهید و دوباره در سینی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که سینی به طور کامل به شکاف خود فشار داده شده است تا کاغذ به درستی وارد دستگاه شود.

این مطلب را از دست ندهید   اهمیت کارتریج در پرینتر

نحوه رفع گیر کاغذ و باز کردن در پرینتر

برای نحوه رفع گیر کاغذ درب دسترسی عقب یا دستگاه دوبلکس (یا هر در دیگری که به شما امکان دسترسی به مسیر کاغذ از طریق پرینتر شارپ را می دهد) را باز کنید.

این به شما امکان می دهد دو چیز را به انجام برسانید. ابتدا باید بتوانید کاغذ گیر کرده را با خطر کمتر آسیب رساندن به پرینتر شارپ از روی غلتک ها جدا کنید. برای جلوگیری از پارگی آن را به آرامی و به آرامی بکشید و مطمئن شوید که تکه های کوچکتر کاغذ باقی مانده را بردارید.

اگر نمی‌توانید تمام کاغذهای گیر کرده را از قسمت پشتی پرینتر شارپ جدا کنید، ممکن است لازم باشد آن را به آرامی از جلوی پرینتر شارپ جدا کنید. در اینجا تاکید بر “به آرامی” است: برداشتن شدید کاغذ از زیر جلد جلویی می تواند به پرینتر شارپ آسیب برساند.

در مرحله دوم، می توانید غلتک های داخل پرینتر شارپ را ارزیابی کنید. اگر کثیف به نظر می رسند، آنها را به آرامی با یک حوله نرم و مرطوب تمیز کنید – ممکن است زباله ها روی کاغذ گیر کنند و باعث گیر کردن آنها شوند، بنابراین حذف زباله ها ممکن است مشکل را برطرف کند. همچنین بررسی کنید که آیا غلتک ها آزادانه می چرخند یا خیر.

اگر این کار را نکردند، این نشانه این است که ممکن است لازم باشد قبل از اینکه پرینتر شارپ دوباره به درستی کار کند، غلتک ها را تعویض کنید. سعی نکنید غلتک ها را مجبور به حرکت کنید، که می تواند به پرینتر شارپ آسیب برساند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل روشن نشدن

بستن درها و اتصال پرینتر

برای نحوه رفع گیر کاغذ مطمئن شوید که درها را محکم ببندید، زیرا شل بودن درب می تواند باعث کج شدن مجدد کاغذ در داخل دستگاه شود. پرینتر شارپ را دوباره روشن کنید و آن را آزمایش کنید. (بیشتر پرینتر شارپها پس از فشار دادن و نگه داشتن دکمه “رزومه”، یک صفحه آزمایشی را چاپ می کنند تا زمانی که دستگاه پشتیبان راه اندازی شود.) با هر شانسی، مشکل باید حل شود!

بیشتر بدانید: چگونه از گیر کردن کاغذ در پرینتر شارپ جلوگیری کنیم

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =